Gå til innhold

Her er den nye Pebble-smartklokken – satte ny folkefinansieringsrekord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan forstå behovet til Pebble for å komme med noe nytt nå. Jeg får imidlertid ikke et akutt behov for å bytte ut min Pebble (Kickstarter versjon) helt enda.

 

Men jeg synes nesten de misbruker Kickstarter. Har de klart å misforstå konseptet "folkefinansiering" siden forrige versjon?

 

Enig! Føles veldig som at enkelte klarer å bruke kickstarter mer som forhåndsbestilling enn faktisk behov for å utvikle produkt..

 

 

Ellers er det vel ganske tydelig hva andre smartklokker trenger for å konkurrere med pebble... Bedre batteri! Tror det plutselig blir aktuelt for mange å kjøpe seg smartklokker om de bare må lades en gang i uken eller noe slikt..

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke konseptet "ramme i ramme"(eller bezel within bezel) Synes de burde gjort skjermen større, slik at den dekket det sorte feltet. Det ser litt smått ut i forhold til resten av klokken.

 

Ellers er jeg enige i kommentarene om Kickstarter og Engadget har en ganske fin oppsummering av problemstillingen her: http://www.engadget.com/2015/02/24/kickstarters-zach-braff-problem/

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...