Gå til innhold

– Nye Rock Band-spill kommer til Xbox One og PlayStation 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er skuffet over Xbox One. Utvalget er dårlig med mindre du liker zombier. Opprinnelig koblet jeg meg til markedet i USA, hvor et spill koster 350 kr, men da den norske butikken åpnet var jeg dum nok til å skifte... 550/650 kr... hvorfor i all verden skal man gidde å betale så mye for et spill bare fordi man er norsk. Da er det bedre å handle spillet til 350 kr på steam og bruke xbox-kontrolleren der. I tillegg savner jeg å kunne snakke med Xboxen... hvorfor i all verden kan jeg ikke ha mulighet til å beholde engelsk funksjoner bare fordi jeg er norsk... jeg prater da fint engelsk.... selv ikke guttungen sitter dag ut og inn foran xbox'en. Kommer man over på appene så er det horribelt, min SamsungTV har bedre tilbud. Viasat-boksen fungerer dårlig igjennom Xboxen som så skal til 65" tv for oppskalering til 4K. Så var det media-pc funksjonen... man er mer opptatt av dilldall og det å melke oss for penger fremfor å lage et ekstremt godt produkt hvor vi har lyst å bruke penger når prisen er fornuftig... bygg heller en Media-PC!

 

Jeg koser meg med GTV og NHL, ellers er det tafatte greier... ikke greier jeg å skytespill med kontrollen da det må være mus og tastatur om jeg skal treffe.

 

Det burde vært tre ganger så mange spill tilgjengelig nå og de bør ikke koste stort mer enn 350 kr.

 

Disse rockespillene kunne jo kommet for 1 år siden. Det er masse titler som kunne vært relansert.

Lenke til kommentar

Haha dette er bare resirkulering av søppel, kjøper meg heller en ordentlig gitar og spiller den, mye bedre, kan til og med imponere damene med, prøv å gjør det med en plast-ukulele.

 

"hvorfor i all verden kan jeg ikke ha mulighet til å beholde engelsk funksjoner bare fordi jeg er norsk... jeg prater da fint engelsk.."

Viste faktisk ikke om dette, jeg personlig nekter å ha verken telefonen, PC'n og alt jeg eier på Norsk, Norsk er et ræva språk og du burde jo så klart få lov til å velge hvilket språk du vil, dette høres ut som en utrolig stor feil.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Hvis jeg fortsatt kan bruke det store rockband trommesettet mitt er jeg med. Ikke så glad i gitarene lenger, men pro-drums (som det så fint heter i RB2) på expert er faktisk som å spille det på ordntlig trommer, eller hvertfall så nært det er mulig å komme uten å bli kastet ut av leiligheta

 

Har uendelig med timer på det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...