Gå til innhold

Samsung jobber med en skikkelig «iPad-killer»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri kjøpt noen Apple produkt, men må si at jeg liker Apple sin måte å jobbe på. De lager et produkt av skikkelig bra kvalitet imotsetning til andre som har som mål å bare legge seg litt høyere enn konkurrentene.

Blir nok feil å legge alle under en kam, men Samsung, har hvor mange forskjellige modeller ute nå?

Lenke til kommentar

Har vi ikke sluttet å bruke begrepet "iPad-killer" for lenge siden?

Det er jo så mye som er så mye bedre enn iPad, jeg trodde ikke dette var en diskusjon engang...

 

Begrep av typen ****-killer er like tåpelig som alltid i forhåndsomtaler av produkt som enda ikke har vist hva de duger til, all den stund disse nye, "fantastiske" produktene som liksom skal "kille" markedslederne veldig ofte ikke lever opp til forventningene.

iPad holder jo stadig stand som markedsleder, og med god grunn. Det knapt noen lette ARM-baserte nettbrett som kan by på en bedre totalpakke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det knapt noen lette ARM-baserte nettbrett som kan by på en bedre totalpakke.

Hehe, og hva ligger så i denne magiske "bedre totalpakken" din? Iwatch? Icar? :)

 

 

Ikke noe magisk, ingen ikke-lanserte produkter, bare summen av alt det som gjør iPad til et usedvanlig godt nettbrett, det være seg hardware, OS, økosystem, tilbehør, support, enormt utvalg av nettbrettoptimaliserte apps, etc.

Lenke til kommentar

 

 

Det knapt noen lette ARM-baserte nettbrett som kan by på en bedre totalpakke.

Hehe, og hva ligger så i denne magiske "bedre totalpakken" din? Iwatch? Icar? :)

 

Ikke noe magisk, ingen ikke-lanserte produkter, bare summen av alt det som gjør iPad til et usedvanlig godt nettbrett, det være seg hardware, OS, økosystem, tilbehør, support, enormt utvalg av nettbrettoptimaliserte apps, etc.

 

Jaja, noen lever fortsatt 5 år+ tilbake i tid skjønner jeg. :shrug:
Lenke til kommentar

 

 

 

Det knapt noen lette ARM-baserte nettbrett som kan by på en bedre totalpakke.

Hehe, og hva ligger så i denne magiske "bedre totalpakken" din? Iwatch? Icar? :)

 

Ikke noe magisk, ingen ikke-lanserte produkter, bare summen av alt det som gjør iPad til et usedvanlig godt nettbrett, det være seg hardware, OS, økosystem, tilbehør, support, enormt utvalg av nettbrettoptimaliserte apps, etc.

 

Jaja, noen lever fortsatt 5 år+ tilbake i tid skjønner jeg. :shrug:

 

 

Går vi "5+ år tilbake i tid" så var iPad enda ikke lansert, så det er godt mulig at du stadig befinner deg på det stadiet og nekter å ta inn over deg dagens realiteter, ja. :p

Lenke til kommentar

Går vi "5+ år tilbake i tid" så var iPad enda ikke lansert, så det er godt mulig at du stadig befinner deg på det stadiet og nekter å ta inn over deg dagens realiteter, ja. :p

Dagens realtiteter er jeg nok veldig klar over, sammen med svært mange andre. Er nok verre med visse andre ;) (Hvem har forøvrig påstått at ipad ble sluppet i markedet for 5+ år siden?? ;) ) Men, men, hadde ikke egentlig forventet noe fornuftig eller realistisk svar, annet enn en messende, monoton gjentagelse av fordums,foreldede og godt utdaterte argumenter fra den kanten... Endret av Vice
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...