Gå til innhold

– Skytevåpen kan ikke vises i App Store lenger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlig, ingenting overrasker meg med Apple noe mer, glad jeg holder meg unna produktene deres, slipper jeg sånt tull.

 

Ja, dette blir ærlig talt hakket for teit.

Tipper det ikke tar så veldig lang tid før de innser hvor åndssvak denne regelen er og enten fjerner den eller letter litt på omfanget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bildene skal ha 4+, fordi 4+ barn ikke rent sjeldent kan finne på å se seg rundt inne på app store.

 

[spøk]Ja, iPhone er jo rene leketøyet [/spøk]

 

Men hvorfor et barn tar skade av å se et våpen, det kan jeg ikke se for meg. Kan man ikke få kjøpt våpen i leketøysbutikken. Eller se våpen i alle hjem i USA. Måtte det være når pappa tar det frem.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Er det virkelig ikke lov å vise bilder av våpen i 4+ aldersgrense film/spill i USA!? Litt dobbeltmoral kanskje men...

 

Apple kan godt ha strengere sensur regler en de lovpålagte, de fleste har det.

De kunne dratt den veldig langt før de fikk problemer med myndighetene.

 

På den andre siden kunne Apple kunne godt forbudt bilder av katter i app store også.

Det er deres tjeneste, men dette forbudet får meg til å begynne å lure på hva de tenker på eller hvordan rutinene virker her.

Mest trolig er det noen på toppen som kommer med temmelig vilkårlige pålegg pga media oppslag uten å ha særlig greie på hva de gjør,

 

De vet at veldig mange spill inneholder skyting. At de da ikke kan vise bilder fra spillet virker latterlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...