Gå til innhold

Netflix er størst, men ikke best


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan i all verden har TV2 Sumo skaffet seg mange fornøyde kunder er i mine øyne helt utrolig.

 

67% - de har 3 kunder, og 2 av dem er fornøyde. ;)

 

For øvrig kan jeg ikke huske sist jeg satte meg ned foran TVen på et gitt klokkeslett for å se noe. Jeg bruker ikke annet enn Netflix for tiden. For min del er den eneste grunnen til at jeg fortsatt betaler for TV at jeg må ha grunnpakken TV for å få internett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har Netflix og er ganske fornøyd. Utvalget i Norge er kanskje ikke det beste, men helt ok. Jeg bruker den amerikanske en del mest pga anime-serier som det er lik null av på den norske.

Noe av det verste med Netflix er at filmene har altfor mange kategorier, gjenomsnittlig 5 eller flere kategorier pr film, latterlig. Den desidert verste tingen, som irriterer meg grønn hver gang, er anbefalingene og infoen som samles om hva jeg (liksom) liker. Jeg får ikke sortert filmer etter hvem score alle andre har satt, bare hva som er "anbefalt...." meg og når man tar musa over en film så får man bare "recommended for you" scoren opp. Må inn på "mer info" for å se gjennomsnittlig score.

Alt i alt så er jeg vel fornøyd, men jeg river meg i håret daglig pga de problemene jeg nevnte :wallbash:

Lenke til kommentar

Tv2 sumo er dessverre veldig dårlig. De har ikke rettigheter til å ha hele sesonger av annet enn egenproduksjoner, så det er umulig å "begynne å se" på en serie som har gått et par måneder på Tv først...Noe som er halve poenget med en slik tjeneste. Fotball burde vært gratis for alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvordan i all verden har TV2 Sumo skaffet seg mange fornøyde kunder er i mine øyne helt utrolig. Kan forstå at smaken er forskjellig, og at folk foretrekker TV2 sine programmer, men det må i så fall være det eneste de har. For teknisk sett så er TV2 Sumo et makkverk.

Fotball.

 

 

Som er dyrt, og er for ustabilt.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tv2 sumo er dessverre veldig dårlig. De har ikke rettigheter til å ha hele sesonger av annet enn egenproduksjoner, så det er umulig å "begynne å se" på en serie som har gått et par måneder på Tv først...Noe som er halve poenget med en slik tjeneste. Fotball burde vært gratis for alle.

 

Å? Fotball burde være gratis for alle? Hvem skal betale rettighetshaverne? Hvem burde betale disse 60 tusen millionene PL skal ha i UK? http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2952180/Premier-League-influx-big-signings-record-5bn-TV-right-deal-insists-Arsene-Wenger.html

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er snakk om 1% forskjell.

Jeg hadde tv2 sumo en gang. Aldri igjen. Jeg betalte 129kr i måneden for å se reklame. Programmene var ikke en gang klippet. Det stygge designet og den tungvinne måten å finne fram på, så fant jeg at jeg ikke skulle betale for dette flere måneder.

 

Netflix for 79 kr i måneder har man tusenvis av filmer UTEN reklame. Man kan jo i tillegg få enda flere om man bruker popcorntime.

 

Eller så kan man ta opp på tv boksen.

Elsker den nye tv appen til NRK!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...