Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Life Is Strange


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt inntrykk er også at dette kan bli bra, men eg savner litt betre forklaring på korleis tidsmanipulasjonen eigentleg fungerer.

Her kan ein spole tilbake tida medan ein sjølv står stille, ein kan også ta ein gjenstand for so å spole tilbake utan å miste gjenstanden.

 

Korleis ser dette ut for personane som befinner seg rundt? Og korleis forklarer ein tidsparadokset.

Vil ein tredjeperson som ser på at Max plukker opp ein gjenstand og deretter spoler tilbake tida oppleve at gjenstanden berre plutselig forsvinner?

 

Eg trur at både spelet og tidsreisekonseptet hadde vært lettare om alt det fysiske blei tilbakespolt og at Max kun hadde kunne bruke sin eigen kunnskap for å løyse problema (tenk Groundhog Day liknande konsept). Historiemessig så kjennes det litt lettvindt ut at Max kan komme seg ut av alle farlige situasjonar ved berre å spole tilbake tida og deretter gjere noken endringar.

Det hadde vært meir spennande om ho måtte bruke tidsreisa til å skaffe ny informasjon slik at ho kunne manipulere seg ut av farlige situasjonar.

Lenke til kommentar

Så dette er det samme som QTE-dritet til Telltale, bare at man i enda større grad sitter som passiv tilskuer?

 

Ikkje heilt. I dette spelet har ein fleire valg, men om ein ikkje liker utfallet så kan ein spole tilbake og velge det andre alternativet.

 

Det kan være berre meg som er slik, men sjølv så velger eg begge alternativa i tur og orden, og deretter velger eg kva valg eg går for etter å ha sett resultatet frå kvart valg.

Lenke til kommentar

Mitt inntrykk er også at dette kan bli bra, men eg savner litt betre forklaring på korleis tidsmanipulasjonen eigentleg fungerer.

Her kan ein spole tilbake tida medan ein sjølv står stille, ein kan også ta ein gjenstand for so å spole tilbake utan å miste gjenstanden.

 

Korleis ser dette ut for personane som befinner seg rundt? Og korleis forklarer ein tidsparadokset.

Vil ein tredjeperson som ser på at Max plukker opp ein gjenstand og deretter spoler tilbake tida oppleve at gjenstanden berre plutselig forsvinner?

 

Man kan jo også lure på hvorfor Max ikke reiser tilbake i tid for å fikse kameraet sitt.

 

Det oppstår alltid paradokser når fiksjon skal leke med tid, men spillet får i hvert fall en utfordring fremover med å skape en reell aura av fare hvis man hele tiden kan spole.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...