Gå til innhold

Med denne kan du lade en iPhone 11 ganger!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg klarer meg med min powerbank på 30.000 mah, som er kraftig nok til å jumpstarte en bil.Ja det følger til og med med startkabler :) Frister lite å kjøre/gå rundt med gass. Og som allerede nevnt, denne får du neppe med deg på fly.

 

Du får den fint med deg, den blir same behandling som lighter. enten i plastpose eller bryr dei seg ikke.

Lenke til kommentar

 

Tror jeg klarer meg med min powerbank på 30.000 mah, som er kraftig nok til å jumpstarte en bil.Ja det følger til og med med startkabler :) Frister lite å kjøre/gå rundt med gass. Og som allerede nevnt, denne får du neppe med deg på fly.

Hvilken har du?

 

Må vel være noe ala den her han har kjøpt seg.

http://www.aliexpress.com/store/product/30000mAh-Portable-Car-Battery-Mini-Jump-Starter-Emergency-Charger-Multi-fonction-Laptop-Mobile-Phone-Power-Bank/422614_1964838717.html

 

Ikke noe å gå med på innerlomma for å se det sånn, men sikkert fin å ha i bilen :)

 

Blir vel saksøkt av kraftwerk for bruk av navnet.

Kraftstasjon er vel et fellesnavn som ikke vil gå under varemerkeloven. Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Tror jeg klarer meg med min powerbank på 30.000 mah, som er kraftig nok til å jumpstarte en bil.Ja det følger til og med med startkabler :) Frister lite å kjøre/gå rundt med gass. Og som allerede nevnt, denne får du neppe med deg på fly.

Tenk om du blir uheldig og punktere litiumion cellen da... Hva skjer da?

Tenk om man blir uheldig og punktere en gassboks, hva skjer da?

 

LitiumIon cellen blir til å starte og brenne kraftig.

Gassen flykter avgårde raskt, kanvære uheldig at den antenner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...