Gå til innhold

The Pirate Bay er tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor reklamerer dere så mye for tpb? Dette er en tjeneste som ikke er noe noen burde støtte. Det er tyveri av folks levebrød.

 

Dere burde slutte å skrive så mye om tpb. Dere burde ikke skrive noe som helst om pirat nedlasting.

 

Så selveste Lucifer har begynt å bry seg om at folk får mat? Tror du burde bry deg om levebrødet til andre enn de som tjener (taper) på det som blir delt på TPB.

 

Hey, luringen, du tok meg nesten der. Ikke gi til de som trenger det, gi mer til de som allerede har. Du har fortsatt teken ser jeg :D:)

Endret av Dante's Inferno
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Er dette samme som "gamle" TPB? Har hørt at denne nyoppstandelsen er uten det gamle crewet til TPB, derfor er det usikkert å laste ned derfra.

 

Edit: Nvm, her leser vi visst ikke artikkelen...

 

"Dette betyr tilsynelatende at det er ingen til å luke bort rusk og rask blant torrentfilene som lastes opp på det nye nettstedet, i alle fall inntil videre. På bakgrunn av dette har de tidligere moderatorene advart folk mot den nye versjonen, som de mener nå kan bli fylt av skadevare, virus og annet skadelig innhold."

Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar

Hvorfor reklamerer dere så mye for tpb? Dette er en tjeneste som ikke er noe noen burde støtte. Det er tyveri av folks levebrød.

 

Dere burde slutte å skrive så mye om tpb. Dere burde ikke skrive noe som helst om pirat nedlasting.

Fordi det er nyheter fra it verdenen. Og nei, det er ikke tyveri.

 

Det blir det samme som om jeg lagde en kopi side av alt dere på skriver på ekstra sidene og lar folk lese det der i stedet, gratis.

Nei, det blir som om en nyhetsside hadde skrevet om at du hadde kopiert ekstrasakene og latt folk lese de gratis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor reklamerer dere så mye for tpb? Dette er en tjeneste som ikke er noe noen burde støtte. Det er tyveri av folks levebrød.

 

Dere burde slutte å skrive så mye om tpb. Dere burde ikke skrive noe som helst om pirat nedlasting.

 

Hvorfor reklameres det så mye for google? dette er en tjeneste som ikke er noe noen burde støtte. Det er tyveri av folks levebrød.

 

 

Tar du poenget eller bør jeg kanskje påpeke at det er opp til den som søker å finne det man søker etter. Om jeg bruker TPB til helt lovlig materiale eller benytter meg av andre tjenester for å laste ned feks Dwarf Fortress så har da ikke "søkemotoren" noe med innholdet som dukker opp etter et søk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvorfor reklamerer dere så mye for tpb? Dette er en tjeneste som ikke er noe noen burde støtte. Det er tyveri av folks levebrød.

 

Dere burde slutte å skrive så mye om tpb. Dere burde ikke skrive noe som helst om pirat nedlasting.

 

Å omtale noe er ikke det samme som å gi det reklame. Hvis man skal tenke slik kan journalister omtrent ikke skrive om noe som helst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

For min del syns jeg dette er helt fantastisk.

Hvorfor?

Finnes vel knapt folk som bruker slike sider lenger.

 

 

Har funnet noen nordiske film klassikere på piratebay som jeg ikke har funnet på private trackere, og jeg er medlem av 25 trackere.

 

Men bortsett fra det så har jeg ikke brukt pirate bay de siste 2 åra.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...