Gå til innhold

Denne «smarte» pulten skal gjøre PC-jobbingen mer komfortabel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er sikkert veldig fin, men kjøpte en vanlig heve senke skrivebord på jobben til ca 5000,- i høst. Tror de fleste vil være enige at det er bedre å kjøpe en slik til 4 ansatte enn at man har en som husker innstillingene ttil hver og en når man bytter på å bruke det ene bordet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den er sikkert veldig fin, men kjøpte en vanlig heve senke skrivebord på jobben til ca 5000,- i høst. Tror de fleste vil være enige at det er bedre å kjøpe en slik til 4 ansatte enn at man har en som husker innstillingene ttil hver og en når man bytter på å bruke det ene bordet.

 

5000 er veldig billig for en hel pult med heve-senk-funksjon. De fleste arbiedplasser betaler nok litt mer enn det.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Den er sikkert veldig fin, men kjøpte en vanlig heve senke skrivebord på jobben til ca 5000,- i høst. Tror de fleste vil være enige at det er bedre å kjøpe en slik til 4 ansatte enn at man har en som husker innstillingene ttil hver og en når man bytter på å bruke det ene bordet.

5000 er veldig billig for en hel pult med heve-senk-funksjon. De fleste arbiedplasser betaler nok litt mer enn det.

 

AtW

Man får dem i mange prisklasser, også langt under 5k

Lenke til kommentar

 

 

Den er sikkert veldig fin, men kjøpte en vanlig heve senke skrivebord på jobben til ca 5000,- i høst. Tror de fleste vil være enige at det er bedre å kjøpe en slik til 4 ansatte enn at man har en som husker innstillingene ttil hver og en når man bytter på å bruke det ene bordet.

5000 er veldig billig for en hel pult med heve-senk-funksjon. De fleste arbiedplasser betaler nok litt mer enn det.

 

AtW

Man får dem i mange prisklasser, også langt under 5k

 

 

Jaha? Kan du vise meg en heve-senk-pult med plate som koster "Langt under 5000" med moms?

 

AtW

Lenke til kommentar

Tok med 10 sec på google

http://shop.kjellmann.no/m/3/?p=20

 

Ok, jeg skal innrømme at de billigste var litt billigere enn jeg trodde, men på arbeidsplassene jeg har vært så har hev/senk-bord stort sett vært fra de større levarandørene av kontorutstyr, og de koster faktisk over 5000. (og alle sammen er enkle og har kun en knapp opp og ned), det er bare å sjekke hos de store levarandørende hva som er veil utsalgspris (og trekk fra omlag 40% for faktisk pris)

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Tok med 10 sec på google

http://shop.kjellmann.no/m/3/?p=20

 

Ok, jeg skal innrømme at de billigste var litt billigere enn jeg trodde, men på arbeidsplassene jeg har vært så har hev/senk-bord stort sett vært fra de større levarandørene av kontorutstyr, og de koster faktisk over 5000. (og alle sammen er enkle og har kun en knapp opp og ned), det er bare å sjekke hos de store levarandørende hva som er veil utsalgspris (og trekk fra omlag 40% for faktisk pris)

 

AtW

 

Joda, hos LINDBAK koster en HÅG stol som koster 10 000 til vanlig, 40 000! men kvaliteten er den samme vettu ;)

 

5000 for en hev/senk pult er midt i sjiktet. God kvalitet får man for den prisen. Min koster litt mer, 7000 og er helt fantastisk. samme pult hos LINDBAK: 19000!

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

 

 

Tok med 10 sec på google

http://shop.kjellmann.no/m/3/?p=20

 

Ok, jeg skal innrømme at de billigste var litt billigere enn jeg trodde, men på arbeidsplassene jeg har vært så har hev/senk-bord stort sett vært fra de større levarandørene av kontorutstyr, og de koster faktisk over 5000. (og alle sammen er enkle og har kun en knapp opp og ned), det er bare å sjekke hos de store levarandørende hva som er veil utsalgspris (og trekk fra omlag 40% for faktisk pris)

 

AtW

 

Joda, hos LINDBAK koster en HÅG stol som koster 10 000 til vanlig, 40 000! men kvaliteten er den samme vettu ;)

 

5000 for en hev/senk pult er midt i sjiktet. God kvalitet får man for den prisen. Min koster litt mer, 7000 og er helt fantastisk. samme pult hos LINDBAK: 19000!

 

 

Jeg er enig i at lindbak og co har en ganske latterlig veiledende pris, men den er ikk representativ, og det er gjerne fra slike bedrifter andre bedrifter kjøper møbler. (ikke at jeg skal forsvare praksisen med meningsløse veiledene priser og store rabatter, men det er sånn det ofte foregår)

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

Tok med 10 sec på google

http://shop.kjellmann.no/m/3/?p=20

 

Ok, jeg skal innrømme at de billigste var litt billigere enn jeg trodde, men på arbeidsplassene jeg har vært så har hev/senk-bord stort sett vært fra de større levarandørene av kontorutstyr, og de koster faktisk over 5000. (og alle sammen er enkle og har kun en knapp opp og ned), det er bare å sjekke hos de store levarandørende hva som er veil utsalgspris (og trekk fra omlag 40% for faktisk pris)

 

AtW

 

Joda, hos LINDBAK koster en HÅG stol som koster 10 000 til vanlig, 40 000! men kvaliteten er den samme vettu ;)

 

5000 for en hev/senk pult er midt i sjiktet. God kvalitet får man for den prisen. Min koster litt mer, 7000 og er helt fantastisk. samme pult hos LINDBAK: 19000!

 

 

Jeg er enig i at lindbak og co har en ganske latterlig veiledende pris, men den er ikk representativ, og det er gjerne fra slike bedrifter andre bedrifter kjøper møbler. (ikke at jeg skal forsvare praksisen med meningsløse veiledene priser og store rabatter, men det er sånn det ofte foregår)

 

AtW

 

sant sant :) merkelige greier

Lenke til kommentar

 

3700 for hev/senk understell på IKEA. Bordplate er vel litt ekstra.

Men så har man gjerne en pult fra før av som allerede har en plate.http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30255250/

Er også en litt større versjon der til et par hundrelapper ekstra, om man har en stor bordplate.

 

Med plate koster det vel 4800 på ikea.

 

AtW

Jeg har en heve-senkepult fra ikea med buet front på hjemmekontoret mitt. Fungerer utmerket, og ingen merkbar forskjell kontra mye mer kostbare saker på jobb. Hvis noe så er understellet fra ikea overaskende robust.

 

Forrige versjon av denne:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S29022501/

Endret av darthy001
Lenke til kommentar

Pris er vel ikke veldig interessant i bedriftssammenheng. 20'000,- spares glatt inn hvis en bedre pult forhindrer noen tapte arbeidsdager i året. Litt bedre effektivitet grunnet bedre komfort gir også raskt pluss på regnskapet. Når det er snakk om belaststningsskader, så blir det fort uker og kanskje måneder tapt. Ender det opp i delvis uførhet - ja, da snakker man om hundretusener for hver ansatt.

Lenke til kommentar

Har heve-senkepult på jobb og det er digg, men ser ikke helt nytten av kaloritelleren over lengre tid...

Automatisk heving og senking kan nok være veldig nyttig for å "tvinge" seg selv opp litt oftere enn man kanskje vil.

... Helt til den dagen man sitter lent over bordet i dype tanker med en varm kaffekopp i hånda og bordet plutselig begynner å gå oppover. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...