Gå til innhold

Wimp solgt til Jay-Z


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser for meg at Wimp (0.5millioner brukere), Spotify (60millioner brukere), osv, alle kommer til å bli utkonkurrert av Apple sin streamingtjeneste når den lanseres. De har allerede gode avtaler og kontakter med musikkbransjen gjennom over ti år med iTunesStore. I tillegg så har de en brukerbase på nesten 600millioner kontoer som allerede er tilknyttet dem med bankkort gjennom AppStore og iTunesStore.

Lenke til kommentar

Ser for meg at Wimp (0.5millioner brukere), Spotify (60millioner brukere), osv, alle kommer til å bli utkonkurrert av Apple sin streamingtjeneste når den lanseres. De har allerede gode avtaler og kontakter med musikkbransjen gjennom over ti år med iTunesStore. I tillegg så har de en brukerbase på nesten 600millioner kontoer som allerede er tilknyttet dem med bankkort gjennom AppStore og iTunesStore.

 

Men med tvangstrøyen til Apple, så både tror og håper jeg at folk har såpass vett at de lar vær.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Why can?t Norway keep any of the nice things it makes?

 

Fordi at vi normenn er fullstendig tilbakestående IQ messig, ikke alle, men her skal staten selge ditt og datt også mister vi alt bare pga noen er penge kåte, men dette skjønner jo ingen før det er forseint uansett så hvorfor snakke til døve ører.

Så ja, når ting går dårlig eller de kan få mer penger ved å selge noe enn å beholde det, så da selger man tydeligvis.

Det er nesten latterlig å se på, men så slutta wimp å være gratis for de av oss med canal digital abonnement og da slutta jeg også å bruke det.

Kan jo alltids begynne å laste ned igjen, det virker jo som om det er det de vil uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi her i Landet er det alt for få som tenker lengre eller ser etter konsekvenser mer enn akkurat et skritt frem. Og da er penger i hånd på dagen viktigere en langsiktig vekst og utvikling.

 

Edit: Er i "rant modus" (munndiaré i skriveform kan det også kalles.) i dag så jeg må beklage det som kommer under, men siden jeg føler at det er riktig lar jeg det ble stående, selv om det kanskje er noe mal plassert.

Man ser det over alt, helt fra stortinget til mannen i gata, de ser kanskje 1 eller 2 konsekvenser, men det er alltid flere. Selv på en enkel beslutting som hva du skal ha til middag eller ha på deg en dag har flere potensielle konsekvenser enn det.

Det som er litt snodig er at det virker som om dette er et verdensomspennende problem og her i Norge fører det ofte til at ting med stor potensiale for vekst ved riktig utvikling blir solgt for å generere mye penger der og da, isteden en del penger hvert år mange år fremover.

Se litt på alt du har å gjøre i morgen og tenkt litt på alle mulige ting som kan skje hvis du avlyser de. Eller enda enklere:

Du kommer til et vei skille hvor veien du går på deler seg i to. Her har du et valg og det valget bringer med seg en lang rekke potensielle konsekvenser, men hvordan du nærmer deg veiskillet har også konsekvenser. Og de endrer seg om du går, kjører, løper eller kryper. Og hver gang du tar en beslutting så endrer potensielt alle fremtidige konsekvenser litt på seg. Og dermed bør man egentlig ta en revurdering for å se om hvilke potensielle konsekvenser som kan endre seg.

Endret av taleg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser for meg at Wimp (0.5millioner brukere), Spotify (60millioner brukere), osv, alle kommer til å bli utkonkurrert av Apple sin streamingtjeneste når den lanseres. De har allerede gode avtaler og kontakter med musikkbransjen gjennom over ti år med iTunesStore. I tillegg så har de en brukerbase på nesten 600millioner kontoer som allerede er tilknyttet dem med bankkort gjennom AppStore og iTunesStore.

 

Jeg tror at hovedgrunnen til at Apple sin strømmetjeneste vil bli populær, er egentlig utelukkende fordi de bruker ordet "Apple" og sannsynligvis "iTunes", og dermed følger de fleste i iPhone-gjengen etter. Den trenger ikke være best for å bli en suksess. Den trenger sannsynligvis ikke engang prøve å være best.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Why can?t Norway keep any of the nice things it makes?

 

Fordi at vi normenn er fullstendig tilbakestående IQ messig, ikke alle, men her skal staten selge ditt og datt også mister vi alt bare pga noen er penge kåte, men dette skjønner jo ingen før det er forseint uansett så hvorfor snakke til døve ører.

Så ja, når ting går dårlig eller de kan få mer penger ved å selge noe enn å beholde det, så da selger man tydeligvis.

Det er nesten latterlig å se på, men så slutta wimp å være gratis for de av oss med canal digital abonnement og da slutta jeg også å bruke det.

Kan jo alltids begynne å laste ned igjen, det virker jo som om det er det de vil uansett.

Så enig så enig.

Lenke til kommentar

Ser for meg at Wimp (0.5millioner brukere), Spotify (60millioner brukere), osv, alle kommer til å bli utkonkurrert av Apple sin streamingtjeneste når den lanseres. De har allerede gode avtaler og kontakter med musikkbransjen gjennom over ti år med iTunesStore. I tillegg så har de en brukerbase på nesten 600millioner kontoer som allerede er tilknyttet dem med bankkort gjennom AppStore og iTunesStore.

 

Det heter ikke utkonkurrering når det er apple sin tvangstrøye du snakker om.

Apple, itunes, hele det lukkede økosystemet dems går hånd i hånd med en temmelig stor skare sauer som har skyggelapper og ikke evner å tenke selv.

 

Blir det bare amerikanske selskaper som eier hele streaming-bransjen til slutt, som det ser ut til for øyeblikket, blir det tilbake til gamle trakter.

Hvorfor i helvete skal alt selges til de jævla amerikanerne...?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

Ser for meg at Wimp (0.5millioner brukere), Spotify (60millioner brukere), osv, alle kommer til å bli utkonkurrert av Apple sin streamingtjeneste når den lanseres. De har allerede gode avtaler og kontakter med musikkbransjen gjennom over ti år med iTunesStore. I tillegg så har de en brukerbase på nesten 600millioner kontoer som allerede er tilknyttet dem med bankkort gjennom AppStore og iTunesStore.

Det heter ikke utkonkurrering når det er apple sin tvangstrøye du snakker om.

Apple, itunes, hele det lukkede økosystemet dems går hånd i hånd med en temmelig stor skare sauer som har skyggelapper og ikke evner å tenke selv.

 

Blir det bare amerikanske selskaper som eier hele streaming-bransjen til slutt, som det ser ut til for øyeblikket, blir det tilbake til gamle trakter.

Hvorfor i helvete skal alt selges til de jævla amerikanerne...?

 

Wow. Snakk om å ha skylappene på da. Du snakker om sauer, men du gjentar jo bare den samme gamle svadaen som du har lært av å lese Androidmagasinet. Ikke et eneste argument som ikke ble gulpet opp for 3 år siden fra Vi-hater-apple-fordi-vi-liker-noe-annet bevegelsen.

Lenke til kommentar

Håper de har laget gode avtaler her, slik at de ikke blir overstyrt og ødelagt av de nye sjefene.

 

 

Wimp blir ganske enkelt utkonkurrert av Spotify fordi Spotify har gratisabonnement.

 

Mhm, og alikevel klager folk på at de ikke får nok gratis. Det er ikke bare streaming-tjenestene som har forbedringspotensiale, men alle de idiotene spredd rundt om kring som ikke forstår at de ikke kan få ting gratis.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...