Gå til innhold

Denne «dumme» klokka er nyttigere enn de fleste smartklokker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Eg ser ikkje heilt kossen den skal komme seg inn på flyet.

 

Neivel? Hvilke regler tenker du at den bryter?

 

AtW

 

 

Skrugjern?

 

 

Er det spesifikke regler mot skrujern på fly?

 

AtW

 

Mot små spisse skrujern? trenger vell ikkje reglene for å skjønne det...

 

Men det er ikkje noe stort problem da, er jo bare til å ta den av seg og hive i bagasjen. Den virka sjukt kul da, fristende.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Jeg liker idéen bak, men jeg er skeptisk for hvor brukbar løsningen er.

 

Likevel er det ikke rent sjelden jeg trenger et skrujern eller en tang når jeg er på besøk hos noen, og folk nå til dags har da søren meg ikke et philips-skrujern i hus. Jeg vurderer seriøst å ha et ekstra verktøysett i bilen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke noen generelle regel mot spisse ting, det er en minimuslengde. Lurer på om det ikke er 6cm. Er ihvertfall ganske sikker på at det er langt over hva som er tilfellet med et slikt produkt.

 

AtW

http://www.tsa.gov/traveler-information/prohibited-items

 

Tar bare USA sin side siden den er generelt nok. Dessverre så går det så ekstremt på personalet som står der, hadde ein "wallet ninja" som er TSA godkjent men blei likevel nektet :p

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

I utgangspunktet er dette første "smykket" jeg har sett som jeg kunne finne på å gå med.

 

Men, 17-4-stål inneholder 3-5% nikkel, og for en nikkelallergiker er det litt pæs.

 

Mulig belegget på den svarte utgaven gjør den allergiker-vennlig, men jeg synes jo egentlig blankt stål ser bedre ut.

Lenke til kommentar

Kjøpte en slik for en del år siden. Er passe liten slik at den ikke er i veien eller sjenerende på noen som helst måte(er som en nøkkel på nøkkelknippe) og med mindre man spontant skal bygge et hus så har den det mest nødvendige.

 

attachicon.gifutili-key.jpg

 

En glimrende ting å ha på knippet, som jeg har reist på fly med frem og tilbake til Asia mang en gang de siste årene. Har aldri vært noen sak å ha den i håndbagasjen i sikkerhets-sjekk.

Tror ikke de kan se at den er edlbar og skarp, men om det kan sees, kreves det nok et ekstra hardt blikk for å øyne det sammen med andre nøkler.

 

Det er ikke noen generelle regel mot spisse ting, det er en minimuslengde. Lurer på om det ikke er 6cm. Er ihvertfall ganske sikker på at det er langt over hva som er tilfellet med et slikt produkt.

 

AtW

 

Maksimumslengde på 6 cm.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...