Gå til innhold

Windows 10 får stor spelsatsing


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tar nå dette som en god nummer to, forskjellen fra å streame fra Xbox One kontra det å bare kjøre det på Windows 10 PC blir jo veldig mye det samme. Det at de får på plass cross-plattform spilling er også et kjempe stort pluss, her er det en del fordeler som Nintendo og Sony bare kan drømme om ettersom de ikke har noe særlig til økosystem utover selve konsollen.

Lenke til kommentar

Jeg tar nå dette som en god nummer to, forskjellen fra å streame fra Xbox One kontra det å bare kjøre det på Windows 10 PC blir jo veldig mye det samme. Det at de får på plass cross-plattform spilling er også et kjempe stort pluss, her er det en del fordeler som Nintendo og Sony bare kan drømme om ettersom de ikke har noe særlig til økosystem utover selve konsollen.

 

Veldig mye det samme bare at man må ha en unødvendig maskin ekstra, mao ikke så mye det samme i mine øyne.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De lovde store nyheter for spill på PC. De leverte nyheter for Xbox.

Ting er som det pleier hos MS.

Det at du kan streame Xbox One spill til PC, er en god nyhet for spill på pc(og det kan bety veldig mye siden win 10 skal kjøres på mobiler og nettbrett også). Det at du kan få 50% bedre ytelse i spill med DX12, er også en god(eller egentlig gigantisk) nyhet for PC. Hva forventet du egentlig?

Endret av MrL
Lenke til kommentar

Håper bare ikke dette ødelegger xbox versjonen av Call of Duty og andre fps spill. En som spiller med mus og tastatur har vel en kjempe fordel over de som bruker vanlig kontroll?

 

Bare fordi man streamer xbone spill via data betyr ikke at man på magisk vis plutselig kan bruke mus og tastatur. Kontrollopplegget vil være det samme. Man spiller jo uansett kun på xbone.

Lenke til kommentar

 

Da spiller du presumptivt ikke mot særlig gode folk da.

 

AtW

 

 

Godt mulig..men det fungerer for meg og har ikke en dårligere spill opplevelse. Mangler presisjonen selvf..men like gøy.

 

 

Det er vel nesten 100% sannsynlig, om du ikke er god, og allikevel slår folk med håndkontroller, det er en logisk følge, om da ikke håndkontrollere gjør folk bedre til å spille, noe det er ganske ettertrykkelig underbygd at de ikke gjør :)

 

AtW

Lenke til kommentar

Men jeg har det like gøy. Det er vel poenget ved å spille? God eller ikke.. :p

 

Nå var det jo faktisk hvor bra du gjorde det innlegget ditt fokuserte på da :) I det første innlegget var det jo kun fokus på det. Men joda, er selvfølgelig viktigst å ha det gøy, personlig synes jeg dog joypads fører til at folk spiller på en mindre morsom måte i FPS..

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...