Gå til innhold

I morgen kan du kjøpe OnePlus One uten invitasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

3000 er litt for mye når man får lg g3 til rundt 3000

Tja, til 3000,- får du en LG G3 16GB med 2GB RAM i motsetning til en OnePlus One med 64 GB interminne og 3 GB RAM til ca 3200,-

Vell g3 har plass til minnekort og 32gb versjonen med 3gb minne er rundt 3800. Nå vet jeg ikke åssen one pluss one er på support men foretrekker å handle fra butikker også er oppløsningen litt bedre på g3. Uansett one pluss one har vel kostet det samme siden den kom ut for over et halvt år siden mens konkurrentene har gått litt ned i pris så den er nok ikke et like godt kjøp nå lenger.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Vet jeg kommer til å banne i Androidkirken nå, men å betale 3000 kr for noe plastgreier fra Kina er ikke så veldig fristende. Hva slags forbrukerrettigheter sitter du igjen med, når denne plutselig ikke virker lenger?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Onplus One før jul.

Min erfaring er at den er;

  • Kjemperask til å starte/bytte programmer.
  • Bra skjerm
  • Masse lagring
  • Greit kamera
  • God batteritid

Den er også den dårligste telefon jeg har brukt i nyere tid;

  • Rebooter daglig
  • Mister totalt dekning, må restartes
  • Chrome er latterlig treig.
  • Lader ikke alltid.
  • Headset med mikrofon funker ikke.
  • Grafikk glitcher. (minnelekkasje?)
  • Bugs, bugs.

Angrer daglig på at jeg ikke kjøpte Sony Z3. Selv Samsung hadde vært bedre enn det jeg opplever.

Jeg gidder ikke å flashe den med Lollipop nå, bruker heller en gammel Nexus 4 inntil videre.

 

(Jeg har brukt CyangenMod på alle mobiler/tablets som ikke har vært Nexus devicer tidligere med godt resultat)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Onplus One før jul.

Min erfaring er at den er;

  • Kjemperask til å starte/bytte programmer.
  • Bra skjerm
  • Masse lagring
  • Greit kamera
  • God batteritid

Den er også den dårligste telefon jeg har brukt i nyere tid;

  • Rebooter daglig
  • Mister totalt dekning, må restartes
  • Chrome er latterlig treig.
  • Lader ikke alltid.
  • Headset med mikrofon funker ikke.
  • Grafikk glitcher. (minnelekkasje?)
  • Bugs, bugs.

Angrer daglig på at jeg ikke kjøpte Sony Z3. Selv Samsung hadde vært bedre enn det jeg opplever.

Jeg gidder ikke å flashe den med Lollipop nå, bruker heller en gammel Nexus 4 inntil videre.

 

(Jeg har brukt CyangenMod på alle mobiler/tablets som ikke har vært Nexus devicer tidligere med godt resultat)

 

Jeg har ikke opplevd noen av feilene du nevner, så det virker som det er noe galt med telefonen. Har du prøvd en full reset? Eventuelt prøvd å flashe CM12 og se om det er noen forskjell?

Lenke til kommentar

 

 

3000 er litt for mye når man får lg g3 til rundt 3000

Tja, til 3000,- får du en LG G3 16GB med 2GB RAM i motsetning til en OnePlus One med 64 GB interminne og 3 GB RAM til ca 3200,-

Jo, men 3200,- var billig når den først kom ut og konkurrerte med det. Den er nå en generasjon gammel, og burde derfor koste 1500,- for å kunne fortsette kampanjen om "billig toppmodell". 3200,- er ikke billig for den lenger. Kanskje hvis OnePlus Two kommer til den prisen...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...