Gå til innhold

FEATURE: Dere har kåret de beste spillene fra 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banished på 1 plass? Personlig syntes jeg spillet rett og slett var dønn kjedelig å klarte ikke å legge så mange timer i det. Det må jo ha skjedd store endringer i det siste da, for jeg syntes det spillet bare var frustrerende. Uansett hvor mye mat eller ved produksjon jeg hadde, så sultet folk ihjel eller så frøs de ihjel. Etter femte forsøk på å få et fungerende lite samfunn så ga jeg bare spillet opp.

Lenke til kommentar

No har eg ikkje spelt Dragon Age: Inquisition, men basert på dette har sett og høyrt, har dei teke serien fleire steg mot MMO-sjangeren. Om det stemmer, er det litt sørgelig at det blir rekna som det beste rollespelet i eit år som ga oss spel som Divinity: Original Sin, Shadowrun: Dragonfall og Wasteland 2.

 

Banished like eg godt, men synest det er langt ifrå det beste spelet frå 2014. Det har ei god kjerne, men det er ikkje eigentleg noko særlig meir en ei kjerne.

 

Og kor er The Banner Saga og Endless Legend?

 

Kay

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Banished er kult :) men det er for meg en "one trick pony", etter 10 timer ca hadde jeg fått nok.

 

Veldig merkelig at dette spillet endte opp på førsteplass. Ikke at jeg har noe imot det, men har nesten ikke hørt noe snakk om det her inne ... :p Kanskje det har en veldig lojal fanbase, eller at jeg ikke følger ordentlig med.

 

Min personlige GOTY er nok Divinity. Eller Sunset Overdrive. (Forresten en skam at sistnevnte ikke er på lista, men man kan vel ikke forvente annet fra et Playstation-dominert land som Norge.) Dessverre er det nok få som spilte SO.

 

En annen kandidat er Transistor. Nydelig, stemningsfylt spill som virkelig kan trekkes inn som eksempel på spill som kunst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...