Gå til innhold

SNIKTITT: Dette kan bli en vinner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterende artikkel.

 

Det jeg tror alle vil vite er hvordan dette settet var i forhold til Oculus Rift. Var det halvparten så bra eller like bra, kan dette bli bedre. Skal vi kjøpe Oculus eller Razor... har Oculus fått konkurranse slik at de bør skru opp tempo med å få ferdig forbrukerversjonen sin og slutte og sose...

 

Eller fikk man teste det så lite at wow-effekten uteble...

 

Artiklen bør skrives slik at vi som er forbrukere og vurderer å kjøpe dette blir kloke på produktene og velger riktig.

Lenke til kommentar

Irriterende artikkel.

 

Det jeg tror alle vil vite er hvordan dette settet var i forhold til Oculus Rift. Var det halvparten så bra eller like bra, kan dette bli bedre. Skal vi kjøpe Oculus eller Razor... har Oculus fått konkurranse slik at de bør skru opp tempo med å få ferdig forbrukerversjonen sin og slutte og sose...

 

Eller fikk man teste det så lite at wow-effekten uteble...

 

Artiklen bør skrives slik at vi som er forbrukere og vurderer å kjøpe dette blir kloke på produktene og velger riktig.

 

Kan ikkje seie meg heilt enig. Det pga. begge produkta ikkje er komt ut i endeleg versjon, og er derfor alt for tidleg å synse om kva som er best.

 

Slike ting får ein heller ta når dei faktisk kjem ut med konsument versjonen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det viktige her i mine øyne er ikke hodesettet, men OSVR. Hvis nok spillutviklere velger å gå for dette, skal vi ikke se bort fra at Oculus Rift også kommer til å støtte OSVR, noe som tvinger "alle" spillutviklere til å støtte OSVR.

 

Effekten blir forhåpentligvis at enkeltspill ikke låses til ett enkelt VR-sett, men kan spilles med alle de ulike merkene som kommer til å komme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det viktige her i mine øyne er ikke hodesettet, men OSVR. Hvis nok spillutviklere velger å gå for dette, skal vi ikke se bort fra at Oculus Rift også kommer til å støtte OSVR, noe som tvinger "alle" spillutviklere til å støtte OSVR.

 

Effekten blir forhåpentligvis at enkeltspill ikke låses til ett enkelt VR-sett, men kan spilles med alle de ulike merkene som kommer til å komme.

 

Enig! At Razer(eller andre tilbehørs-produsenter) kaster seg på VR-bølgen er utelukkende positivt. Det tvinger frem åpne løsninger og APIer som dermed blir implementert i alle spill, istedet for at du må ha samsung software installert på pcen og ett spill som støtter den egne spesille softwaren. Razer: Dere er først. Få med CM, Logitech, Corsair, Roccat på å følge og forbedre standarden dere utvikler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Det viktige her i mine øyne er ikke hodesettet, men OSVR. Hvis nok spillutviklere velger å gå for dette, skal vi ikke se bort fra at Oculus Rift også kommer til å støtte OSVR, noe som tvinger "alle" spillutviklere til å støtte OSVR.

 

Effekten blir forhåpentligvis at enkeltspill ikke låses til ett enkelt VR-sett, men kan spilles med alle de ulike merkene som kommer til å komme.

 

ja, har hørt at de selv skal gjøre sånn at de spillene som støtter OC automatisk støtter OSVR, men andre veien er det Oculus som må gjøre noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...