Gå til innhold

BioWare skal ha startet på nytt med sitt neste spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns Bioware skal holde seg så langt unna PC spill som mulig da de har Sony og Xbox langt oppi ræva si.

 

Antar du er en av dem som mener at PC spill kun spilles med mus og tastatur, og at et PC spill aldri kan være best med kontroller. I min verden er PC spilling tett integrert med kontroller og big screen interface, og spiller mye mer på denne måten en klassisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg syns Bioware skal holde seg så langt unna PC spill som mulig da de har Sony og Xbox langt oppi ræva si.

Antar du er en av dem som mener at PC spill kun spilles med mus og tastatur, og at et PC spill aldri kan være best med kontroller. I min verden er PC spilling tett integrert med kontroller og big screen interface, og spiller mye mer på denne måten en klassisk.

Jeg spiller mer på konsoll en jeg gjør på PC

 

Synd at taktiske spill suger på kontroll.

Det er da lett og se når de klarte og ødelegge kampene i Dragon Age 3.

 

Test Origins og kom tilbake og si at Konsoll ikke ødela Dragon Age, må være hjernedød for og ikke se forskjellen.

Jo mer spillene deres rettes mot konsoll, jo dårligere blir dem.

 

Men det skal være være sånn med alle AAA spill, Titanfall, Farcry 3, Dragon age, Etc.

man må vente 6 måneder før man kan begynne og snakke om feilene, slik at spillene skal virke som legendary game of the year når de kommer ut ,

men sannheten er at månedene etter høvler det inn klager fra nettsider som innrømmer at spillene ikke var så bra som dem trodde.

Nesten som folk ikke tør og gi store spill dårlig kritikk.

 

Så jeg får da vente til all hypen er borte og komme tilbake og klage da.

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg syns Bioware skal holde seg så langt unna PC spill som mulig da de har Sony og Xbox langt oppi ræva si.

Antar du er en av dem som mener at PC spill kun spilles med mus og tastatur, og at et PC spill aldri kan være best med kontroller. I min verden er PC spilling tett integrert med kontroller og big screen interface, og spiller mye mer på denne måten en klassisk.
Jeg spiller mer på konsoll en jeg gjør på PC

 

Synd at taktiske spill suger på kontroll.

Det er da lett og se når de klarte og ødelegge kampene i Dragon Age 3.

 

Test Origins og kom tilbake og si at Konsoll ikke ødela Dragon Age, må være hjernedød for og ikke se forskjellen.

Jo mer spillene deres rettes mot konsoll, jo dårligere blir dem.

 

Men det skal være være sånn med alle AAA spill, Titanfall, Farcry 3, Dragon age, Etc.

man må vente 6 måneder før man kan begynne og snakke om feilene, slik at spillene skal virke som legendary game of the year når de kommer ut ,

men sannheten er at månedene etter høvler det inn klager fra nettsider som innrømmer at spillene ikke var så bra som dem trodde.

Nesten som folk ikke tør og gi store spill dårlig kritikk.

 

Så jeg får da vente til all hypen er borte og komme tilbake og klage da.

Rollespill og rollespill. De siste "rollespillene" deres har vært så neddummet at jeg ville heller kalle de console action adventure games

Lenke til kommentar

Hva som er best er en smaks sak. Jeg mener dette: First person shooters, real time strategy og moba spilles best med mus+tastatur, mens sportsspill, bilspill, platform spill og adventure i 3. persons spilles best på konsoll. Med unntak selvfølgelig basert på gameplay et. Det er lettere å navigere i 3 dimensjoner med spaker, men musen gir mye bedre og raskere presisjon der det trengs.

 

Jeg syns også spill generelt er dummet ned sammenlignet med tidligere og mange pc-porter er elendig portet.

 

Uansett er dette synsing (selv om det er testet at pc-spillere knuser konsoll spillere i fps, rts og moba spill) så er det smak og behag. Slutt å krangle om det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...