Gå til innhold

Stor gratisutvidelse for Train Fever


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Joachim Froholt, Har du spilt spillet noe den siste tiden? Dersom du har det, så er jeg litt spent på hvilken karakter du ville gitt spillet slik det er i dag?

 

Jeg har ikke det. Jeg tenkte å teste det igjen etter at denne utvidelsen er ute. Mistenker at spillet slik det er nå ville fått hakket bedre karakter enn det fikk da jeg anmeldte det, men det er bare basert på hva jeg leser om forbedringene de har gjort.
Lenke til kommentar

Det har skjedd veldig mye siden anmeldelsen. Det mest synlige er nok kanskje at det å bygge strekninger med jernbane og vei er blitt drastisk forbedret.

 

Biler stopper ved jernbaneovergang når det kommer passerende tog, og jernbaneovergangen kan ha bom og signal.

 

Det er også en god dose mods som absolutt er å anbefale, på train-fever.net

Der er det også en mod manager som gjør det lettere å installere/avinstallere mods.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg savner en historiedel og konkurrerende jernbaner sånn som i Railroad Tycoon. Det blir litt kjedelig å bare sitte og bygge ut alene.

 

trainfevers.com nevnte noe om at urban games ikke hadde tid til å prioritere multiplayer, men det kan bli en dlc dersom det er inntekter av salgene nå som kan støtte denne utviklingen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...