Gå til innhold

Den lille krabaten skal by på kraftig skyts


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror det er noen misforståelser ute og går både her og hos andre media. Kanskje i pressemeldingen også. Kapasitetsbegrensningen på 2TB skyldes sannsynligvis 2,5"-formatet og ikke programvaren. Med andre ord regner jeg med begrensningen internt heves i takt med hvor store 2,5" harddisker som finnes. Eksternt regner jeg med det ikke er begrenset til 2TB, men praktisk talt ubegrenset. De største 3,5" HDD-ene har vel 10 TB nå for tida (demonstrert, ikke i handel ennå) og 8 TB i handel. Hvis mistanken min stemmer så får man for tiden maksimalt 18TB via denne og 22 når 10 TB HDDene blir tilgjengelig.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

 

 

I selve Revo One RL85 er det plass til en harddisk på maksimalt 2 terabyte, men skulle du ha behov for mer lagring er det to ekstra USB/SATA-kontakter bak på enheten. Dermed kan du supplere med ytterligere to eksterne harddisker slik at du totalt kan ha 6 TB med kapasitet.

 

Err, den kan ta 3x2TB 2.5" internt etter hva jeg kan se. Eventuelle USB-enheter kommer i tillegg.

Lenke til kommentar

Veldig interessert i å kjøpe en slik, men hvor får man 7.1 lyd ut fra? Så vidt jeg ser er det bare en vanlig hodetelefonutgang, og ikke noe spdif?

 

Og er det noen har erfaring om hvordan den fungerer i praksis? Er det bare å slenge filer over på hd'en via wifi, som da blir kjørt via VLC eller noe liknende? Takler den alle formater inkl. tekst i .srt og .sub osv?? Eller vil man måtte stuke med overføre via egne programmer (som itunes-dritt) og konvertere i hytt og pine?

Lenke til kommentar

Du får 7.1 fra HDMI-utgangen.

 

Ingen aning hva den kjører, men du kan *forhåpentligvis* dunke inn det du selv ønsker av *n*x eller Windows og kjøre mediasenterprogramvare over, f.eks XBMC, Plex, Windows Media Center. Forgjengerene har vel kommet med diverse Windows-versjoner ferdig installert, jeg vil tippe den kommer med Windows 8.1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...