Gå til innhold

Hackere har lekket tusenvis av passord og kredittkortnumre fra en rekke Internett-tjenester


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

dette er sykt.. etter å ha kliket litt rundt så fant jeg all info fra kredittkort info til psn Xbox og netflix.. ++ sånt bør jo bli fjernet fra nette.

Hvor fant du det?

Lenke til kommentar

 

 

dette liger åpent på nette via en del linker som lå ute på twiter.. brukte 5 min max for å klike meg fram til denne info..

 

Går ut i fra at du da med enkelhet kan poste en link?

Kanskje linken ikke burde postes her..?

tror ikke det er noe lurt å legge link til masse master card og visa kort ut her.. tror heller ikke admin ville likt det

Lenke til kommentar

 

 

 

dette liger åpent på nette via en del linker som lå ute på twiter.. brukte 5 min max for å klike meg fram til denne info..

Går ut i fra at du da med enkelhet kan poste en link?
Kanskje linken ikke burde postes her..?

tror ikke det er noe lurt å legge link til masse master card og visa kort ut her.. tror heller ikke admin ville likt det

 

Tror ikke det ville vært et aktuelt problem...

Men jeg kan så klart ta feil...

Lenke til kommentar

Dette er bare tull alt sammen. Brukerinformasjonen er gamle lekkasjer. De tidligste av de ble lagt ut i 2011 og de seneste i 2013. Dvs at alle har ligget ute på nett i over ett år allerede.

 

Til de som bekymrer seg. Hvis ingen har brukt denne informasjonen enda kommer de mest sannsynlig ikke til å gjøre det heller. Er du paranoid kan du bytte passord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...