Gå til innhold

Sony snur: «The Interview» blir nå tilgjengelig likevel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra gjort, men Sony kunne gjort det enda mer som ett prøveprosjekt faktisk etter min mening. De kunne f.eks lagt den ut 100% gratis via youtube, netflix, hbo, bittorrent og mer, samt så kunne de satt opp f.eks paypal konto og andre betalings måter for de som ønsker å donere/betale for å se den på nett. Ergo så ville filmen blitt tilgjengelig for hele verden samtidig + at de vil kunne måle hvor mye penger de får inn som en følge av dette. Ergo om jeg og fruen hadde sett filmen så kunne f.eks vi dyttet inn alt fra 10kr til 50kr f.eks som en billett pris.

 

Tiden får vise om hvilket filmselskap som tester ett slikt stund på en "hollywood" produksjon først.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Denne filmen kunne vært starten på noe fantastisk bra. Den beste anledningen i historien faktisk! Folk kunne donert det de ville for å se den. Også gratis seff! Tilgjengelig samtidig over hele verden på alle tjenester! Torrents, netflix, popcorn time, egen ny tjeneste osv.... mulig dette ble litt cognacprat men dere fatter skissa =D . GOD jul folkens ^^

Lenke til kommentar

Jeg brukte Offgamers.com, men kun fordi det kom øverst på Google-søket mitt og hadde mer enn halvveis god feedback på slike nettsider.

 

Finnes hundrevis av nettbutikker som selger gavekort og lignende produkter.

 

Jeg fikk iallefall min kode på minuttet etter jeg hadde verifisert e-post.

 

Anbefaler å se filmen gjennom Google "Play Filmer" add-on til Google Chrome. Fikk ikke HD kvalitet gjennom nettsiden (kun 480p).

Lenke til kommentar

Tidenes PR-stunt fra Sony? Først trekker de filmen tilbake, før de likevel slipper filmen til kinoer som ville vise den, før de deretter gjør den tilgjengelig for streaming på releasedatoen, bare en time etter det blir annonsert...

 

Lånte filmen på YouTube tidligere i dag. Som forventet, ingen stor film. James Franco er god syns jeg, og ellers var de ytterstt få øyeblikk hvor jeg lo. Vanvittig bisarr satire som ikke er heeelt min greie to be completely honest. Terningkast 2 fra meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tidenes PR-stunt fra Sony?

Absurd! PR-stunt er noe man gjør for å tjene penger, ikke tape dem. Den var planlagt for over 3000 kinosaler i de store kinokjedene, men blir nå kun sluppet i rundt 300 uavhengige kinoer og kulturhus.

Streaming ville normalt kommet senere, men kommer nå samtidig.

Noe PR-stunt kan det knapt kalles, og langt fra tidenes.

 

Er mer enig med Alisyn Camerota (nyhetsanker hos CNN US):

"It's absurd that these two goofballs has become the symbol of our freedom."

 

Filmen er en stonerkomedie, en litt spesiell nisje hvor "Mannen med den nakne pistol" gjorde det bedre i sin tid. Skjønner lett at folk i NK ikke ønsker den på DVD svevende inn over grensen med ballonger, men det kan bli vanskelig å unngå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud så talentløst av noen sony topper der ute. Ved å kun lansere filmen i noen få land så kommer dem til å tape millioner av kroner fra folk som godt kunne tenkt seg å kjøpe filmen. Det er enklere for meg å gå å finne en torrent i 1080p enn å stresse med proxy/unblocker/osv . Det verste er det at MPAA kommer til å bruke dette som ett kroneksempel på hvor mye filmindustrien taper på fildeling. At filmen kom til å ende på alle slags fildelingstjenester bare ett par timer etter filmen ble tilgjengelig på itunes, google play osv trenger man ikke være rakettetterforsker for å se og da gjelder det å ha gode alternativer tilgjengelig for alle.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...