Gå til innhold

Se hvilke mobiler nordmenn er mest fornøyd med


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble ikke spurt ....

 

Jeg ble heller ikke spurt..

 

Nå er det ikke rart at det er flest med Apple telefon som ville kjøpt samme igjen.. for android brukere, spiller det jo ikke noe rolle om det er sony/htc eller samsung, som står på merket, brukeropplevelsen er omtrent lik.. og kan gjøres identisk på få tastetrykk.

 

Selv er jeg ikke en trofast bruker,, jeg kjøpte Samsung S5 pga IR, og jeg trengte ny telefon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes dette ser ut som ganske positive resultater for de fleste. Apple får stadig hardere konkurranse, men mister ikke grepet på sine brukere, Samsung kunne ikke forvente å ha en like råsterk posisjon i fortsettelsen, når konkurrentene får orden på sakene sine, samtidig har de gaske så fornøyde brukere. Sony er i ferd med å etablere en skikkelig solid posisjon, og HTC ligger brukbart an både mht tilfredshet og gjenkjøp.

 

Konkurransen hardner etter hvert til, men disse tallene viser at om noen nå ryker på en smell, vil det først og fremst være seg sjøl de har å takke..

Lenke til kommentar

Folk liker ikke forandringer, så de sverger til merkene de har hatt før. Jeg er vel også i den delen som ikke liker forandringer å har vært en lojal Sony kunde siden Sony Ericsson startet å lage telefoner. Har aldri hatt feil på noen av mine Sony produkter, så blir nok ny Sony på meg når min Z2 er utdatert.

Lenke til kommentar

 

Jeg ble ikke spurt ....

 

Er vel 2000 personer som er tallet for å lage en veldig god og korrekt undersøkelse i Norge. Så i slike undersøkelser blir ganske få personer spurt. Statistikk-folka sier at det gir et ganske bra bilde, selv med så få.

2000 er vel ikke akkurat en magisk grense. Du kan designe studier som ikke trenger så mange også, eller fler. Graden av usikkerhet du er villig til å leve med har mye å si her. Noe som derimot er veldig vanskelig å ta høyde for statisktisk sett på en god måte er såkalte "ikke svar" hvor de som leverer inn besvarelsen har latt noen svar være blanke...

Lenke til kommentar

 

 

Jeg ble ikke spurt ....

Er vel 2000 personer som er tallet for å lage en veldig god og korrekt undersøkelse i Norge. Så i slike undersøkelser blir ganske få personer spurt. Statistikk-folka sier at det gir et ganske bra bilde, selv med så få.

2000 er vel ikke akkurat en magisk grense. Du kan designe studier som ikke trenger så mange også, eller fler. Graden av usikkerhet du er villig til å leve med har mye å si her. Noe som derimot er veldig vanskelig å ta høyde for statisktisk sett på en god måte er såkalte "ikke svar" hvor de som leverer inn besvarelsen har latt noen svar være blanke...

 

2000 er bare et tall jeg har hørt et sted. Selv om jeg ikke vet noe om statistikk forstår jeg at det ikke finnes et magisk tall. Virker som du kan litt om statistikk, er det noen som bruker en del mer enn 2000 person i norske spørreundersøkelser. Jeg brukte tallet mest for å vise at det ikke er så mange som blir spurt, så håper jeg hevertfall ikke har tatt helt feil når det gjelder antall personer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...