Gå til innhold

Divinity-skaperen jobber med to nye rollespill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I så fall håper jeg de ikke bare lært av hva D:OS gjorde riktig, men også hva det gjorde feil. Inventory-management må kunne håndteres på en måte slik at ikke halvparten av spilletiden går med på dette, og det bør ikke være nødvendig å google for å komme inn i grunnleggende mekanikker i spillet, som f.eks. crafting var. Ellers håper jeg de holder på det turbaserte kampsystemet, men prøver å skrive en noe mer engasjerende historie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig i hva spartapus nevner, spesielt historie biten. Jeg likte rollespill preget av kampene veldig godt. Du må virkelig klare å bygge en god karakter og du ser resultatet av det i kamp, liker det. Men jeg ble aldri revet med i historien. Larian har lagd gode spill lenge og håper på mer av hva vi fikk i D:OS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...