Gå til innhold

HTC har nytt flaggskip på beddingen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

Heller én fantastisk HTC i året, enn fem Samsunger.

 

Samsunger? Horunger? Løsunger? Drittunger?

Rart det der, siden Samsung S5 også var fantastisk, om vi følger dine standarder ved å kalle M8 fantastisk. Og Note 4 var jo likeså fantastisk.

det spørs hva man liker, noen kan syns en mobil er fantasktisk, mens en anen en ikke er det, men en anen person sier det motsatte. det spørs hva man liker. selv syns jeg også HTC One M8 er fantastisk, men jeg syns ikke det om Samsung Galaxy S5, mens en jeg kjenner sier det motsatte, hovedsakelig fordi han ikke bryr seg om hva mobilen er lagd av, høytalere eller OS, men bryr seg mere om flere piksler i kameraet.

 

man har forsjellig meninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper HTC lager en større, eventuelt kraftigere antenne i denne. Spesielt når det kommer til WiFi. Har hatt M8 siden den kom, og må si at selv om aluminium er et kurant materiale rent estetisk, er det for min del rimelig ubrukelig i daglig bruk. Jeg sliter fremfor alt med veldig dårlig signalstyrke, men også at telefonen er fryktelig glatt, noe som har resultert i et bytte av baksiden. Større antenne eller en gummistripe som skiller telefonen på midten, og jeg kjøper M9!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...