Gå til innhold

YouTube tester ut offline-modus og GIF-funksjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke alt for ofte en kan si denne som WP-bruker, men velkommen etter :p

 

Skjønner ikke hvordan folk kan mase om at WP mangler en offisiell YouTube app, når vi har apper som har

 

- Offline modus uten begrensninger.

- Ingen reklame.

- Audio only.

- Automatisk skifting til audio-only når en åpner en annen app/går til start skjermen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen ganger ser jeg på en dokumentarfilm til jeg sovner.
Forrige gang de prøvde seg på Autoplay, kunne maskinen fortsette å spille videoer gjennom hele natten. Da vekker den meg midt på natten.
Jeg fant hellen ingen måte å skru det av, så jeg endte opp med å endre innstillinger for skjermsparer/dvalemodus, eller å trekke ut strømledninga, så batterikapasiteten får maskinen til å holde kjeft etter at jeg har sovnet.
Men nå har jeg Macbook Air med enorm batterilevetid, så det trikset funker jo ikke lengre.

Google: Få inn i hue at jeg ikke vil ha autoplay!

 

 

Offline-modus hadde vært greit. Tidligere hadde jeg EDGE på hytta, og det var altfor tregt til å se på film.

 

En skulle tro jeg kunne sette den på pause, gå en tur, og komme tilbake til en ferdig bufret video. Men når jeg setter den på pause, slutter den å laste også.

Det fantes noen nettleser-plugins som skulle tillate lasting mens den stod på pause, men de virket aldri.

Nå har jeg endelig 3G på hytta, og trenger ikke funksjonen på hytta. Men den kan være nyttig andre steder.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Er ikke alt for ofte en kan si denne som WP-bruker, men velkommen etter :p

 

Skjønner ikke hvordan folk kan mase om at WP mangler en offisiell YouTube app, når vi har apper som har

 

- Offline modus uten begrensninger.

- Ingen reklame.

- Audio only.

- Automatisk skifting til audio-only når en åpner en annen app/går til start skjermen.

 

Hva heter disse appene? Har akkurat fått WP og er på jakt etter gode apper :)

Lenke til kommentar

 

Er ikke alt for ofte en kan si denne som WP-bruker, men velkommen etter :p

 

Skjønner ikke hvordan folk kan mase om at WP mangler en offisiell YouTube app, når vi har apper som har

 

- Offline modus uten begrensninger.

- Ingen reklame.

- Audio only.

- Automatisk skifting til audio-only når en åpner en annen app/går til start skjermen.

 

Hva heter disse appene? Har akkurat fått WP og er på jakt etter gode apper :)

Jeg har brukt Metrotube og Tubecast på WP. Tubecast støtter å spille av video på Chromecast hvis du har det.

Lenke til kommentar

Jeg har fått autoplay.

Det innebærer at youtube spiller videre på foreslåtte /relaterte videoer.

Så jeg sitter og hører på noen gode metal - klassikere, forsåvidt uoppmerksom på youtube -fanen mens jeg sitter og ser på andre nettsider.

Plutselig begynner Celine Dion å spille.

Da skrudde jeg av autoplay.

Autoplay blir neppe aktivert igjen.

Lenke til kommentar

 

Er ikke alt for ofte en kan si denne som WP-bruker, men velkommen etter :p

 

Skjønner ikke hvordan folk kan mase om at WP mangler en offisiell YouTube app, når vi har apper som har

 

- Offline modus uten begrensninger.

- Ingen reklame.

- Audio only.

- Automatisk skifting til audio-only når en åpner en annen app/går til start skjermen.

Hva heter disse appene? Har akkurat fått WP og er på jakt etter gode apper :)

 

 

Mine to favoritter er MyTube og Metrotube. Med MyTube som en ørliten favoritt. Som nevnt over så har Tubecast støtte for,Chromecast og også AirPlay, men har ikke testet den så mye siden jeg ikke har noen av delene.

Endret av Zicozz
Lenke til kommentar

Ingen reklame ser ikke jeg på som noe positivt, jeg liker faktisk at de jeg konsumerer innhold ifra faktisk får inntekter.

 

Vel, da får du klage på Google. Microsoft utviklet enn app som serverte reklame, men denne ble stoppet av Google. Og når Google selv gjør det de kan for å sabotere plattformen så har jeg ingen problemer med å bruke apper som ikke viser reklame.

 

På toppen av dette mener jeg at det er en uting å bli servert lange reklamer når en bare vil se en liten filmsnutt.

Endret av Zicozz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Hvis Autoplay bare spiller av ting som er neste vieo opp(videoen som kom ut etter den jeg ser på) på mine abonnenter listen er det kraftig tommel opp, hvis det er noe annet er det bare som å hive dritt i fjeset mitt.

Lenke til kommentar

Er ikke alt for ofte en kan si denne som WP-bruker, men velkommen etter :p

 

Skjønner ikke hvordan folk kan mase om at WP mangler en offisiell YouTube app, når vi har apper som har

 

- Offline modus uten begrensninger.

- Ingen reklame.

- Audio only.

- Automatisk skifting til audio-only når en åpner en annen app/går til start skjermen.

Velkommen etter? At den offisielle youtube-appen får støtte for det betyr da ikke at det ikke finnes uoffisielle apper på Android som har gjort dette mye lenger enn på WP. Enn så lenge er det nok fortsatt WP som er velkommen i etterkant.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...