Gå til innhold

ANMELDELSE: The Crew


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke prøvd retail, men har hørt flere som har hevdet at kjøringen føles bedre i ferdig utgave.

 

Dessuten er jo bilen du starter med også ganske "crap" men etter at sjådføren har ranket 10 levels og du har oppgradert komponentene på bilen så er det en ganske annerledes bil du sitter med.

 

Men nå er ikke jeg noen "hardcore" bilspill-spiller da, (ikke kjører jeg bil til daglig heller) så mulig jeg er mindre opptatt av slike ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzWgwc

Om kjørefølelsen er som i beta så kjenner jeg får litt oppkast i munnen av ord som og jeg siterer "deilig kjørefølelse","Det er herlig å kjøre bil i The Crew".

 

For var det noe i beta som var elendig så var det kjørefølelsen. Var akkurat som i Watch Dogs...helt forferdelig.

 

Mulig det er blitt ordnet på i retail utgaven?

 

det ER elendig kjørefølelse..

Lenke til kommentar

Akkurat det med kjørefølelsen i det ferdige spillet vs betaen hadde det vært litt artig å få svar på faktisk.

 

Er det noen her som har prøvd begge og kan si noe om dette?

 

Spilte i betaen og er nå ferdig med The Crew og vil påstå at kjørefølelsen har blitt mye bedre. Personlig synes jeg den fortsatt ikke er helt bra nok i forhold til Need For Speed. Føler at jeg mister for fort kontroll over bilen og at den kaster seg rundt på veien.

Lenke til kommentar

Har spillet, valgte det som en freebie med mitt nye skermkort.

 

Kan ikke si meg veldig enig i anmelder, musikken er overdøvende, motorlydene nesten ikke-eksisterende (og veldig dårlige) og kjøringen i seg selv er arkade så det holder. For de som er ute etter et spill hvor de kan ha det gøy med enkel og forutsigbar kjøring med laber lyd og et halvhjertet "MMO"-segment er The Crew å anbefale.

 

For alle andre som er ute etter et noe seriøst bilspill tror jeg det finnes bedre ting å bruke penger på.

Lenke til kommentar

Akkurat det med kjørefølelsen i det ferdige spillet vs betaen hadde det vært litt artig å få svar på faktisk.

 

Er det noen her som har prøvd begge og kan si noe om dette?

 

Husker jeg spilte betaen for en god stund siden. Hvis jeg ikke tar feil slapp bakenden med bilen med en gang og det er mye mer annerledes å kjøre nå enn det var når jeg testa ut beaten første gang. Slalomferdighet var nærmest umulig etter min mening

Lenke til kommentar

Jeg er enig i anmelderen, jeg har vanskeligheter med å ikke like dette spillet.

Har hatt utrolig mange kule race i spillet, omgivelsene er herlige. Liker man ikke kjørefølelsen i dette spillet har man et problem, det vil egentlig derfor være svært vanskelig å si på forhånd om man vil like dette spillet - derfor blir egentlig anmeldelser av dette spillet ubrukelige.

Lenke til kommentar

Wow. På de timene jeg har brukt på spillet har jeg tenkt på 5/10 pga dårlig optimisering,mye bugs og komplikasjoner med always online konseptet til ubisoft..

 

Skills-testene er egentlig bare variasjoner av samme greia, ingen personlig følelse over bilene dine i det hele tatt. Artig å runde det med en kompis, men det er vel det.

Lenke til kommentar

Fullprisspill med microtransaksjoner, eit online-spill som er bortevekk den dagen Ubi ikkje støtter spillet meir. Infoen om framgangen hadde vore betre å studert i ro og mak, men blir dytta på deg og tek halve skjermen mens du kjører. Kjørefølelsen er dårlig. Bilfysikken er på bærtur. Motorlydbilde er skuffande. Landskapet er enten pent eller rusk. Dette er verken eit godt bilspill eller ein god MMO.

 

Elles bør det og nevnes at The Crew til PC og XO er mekka av Ivory Tower. Reflections har porta spillet til PS4. 1080p og 30fps er såleis ikkje godt nok for eit bilspill til konsoll. På PC burde det være mulig å oppnå 60fps ganske greit sjølv om det synast som om det er lite ekstra å hente på grafikken. Nesten så man kan lure på om penkjolen til PC-versjonen er hengt vekk for at konsollversjonane skal skinne litt betre.

 

Syns dette spillet er maks 5 av 10 og holder meg greit unna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det fortjener kanskje ikke 8/10 - når er jeg ikke så glad i slike poengsummer i utgangspunktet - men jeg storkoser meg med spillet, til tross for manglene og problemene. For det er mangler og problemer, uten tvil! Jeg koste meg også med TDU og TDU2, som er mer eller mindre samme spill, men liker kjørefølelsen mye bedre i The Crew.

 

Det de bør gjøre noe med ASAP, er AI-problemene og coop-problemene, ellers så mister jeg nok interessen etter at jeg har prøvd alle bilene jeg har lyst på.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...