Gå til innhold

SAMLETEST: Dette er de beste smartklokkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Skjønner ikke vitsen med at dere skal gi minus fordi noen ikke har en unødvendig funksjon (puls måler)

 

mange som finner funksjoner som pulsmåler ganske nødvendig vis de driver å trener daglig.

mest unøyaktige måten og ta pulsen på. belte rundt brystet gir et mer nøyaktig resultat enn så lenge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Skjønner ikke vitsen med at dere skal gi minus fordi noen ikke har en unødvendig funksjon (puls måler)

 

mange som finner funksjoner som pulsmåler ganske nødvendig vis de driver å trener daglig.

mest unøyaktige måten og ta pulsen på. belte rundt brystet gir et mer nøyaktig resultat enn så lenge.

Mener at jeg ble fortalt av en representant for en av disse svære selskapene at et universitet hadde testet disse pulsmålerne som sitter på baksiden av hodet på en smartklokke, og at de hadde rundt 97% nøyaktighet i forhold til å måle pulsen sånn man gjør hos legen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trist at "testvinneren" er en klokke som kun fungerer mot Galaxy telefoner. Kjøpte en RKM M3 for 700 kroner, den fungerer mot alle telefoner og har handsfree og de tingene en trengt tatt trenger på en klokke. Virker i 4 dager mellom hver lading.

Har hatt Note3, aldri mer Samsung.

 

Den vinner jo fordi den er best? Den gjør mest av alle, sammen med bedre batteritid. Er det sånn at tilbehør blir dårligere hvis det bare fungerer mot en produsent sine produkter? Er det slik at en høytaler bør få dårlig karakter, fordi den bare fungerer med iPhone?

 

Det er absolutt en grunn til å gi minuspoeng, men nå er alle disse produktene i startfasen, og ingen er der de bør være. Da er ikke slike ting så viktige når Samsung helt klart leverer et mye bedre produkt,

 

Også usikker på hvorfor du ikke vil ha Samsung lenger etter å ha hatt note 3. Note serien til Samsung er sikkert den beste mobilserien som du kan få. Bare skjekk tek.no sin liste. Note 4 er på toppen, toppkarakter "Note 4 overgår alt vi har sett av mobiltelefoner". Hvis du ikke er fornøyd med Note hva kan du muligens være fornøyd med da..?

 

Dette er fra note 3 testen:

Denne mobilen kan «alt»

Samsung Galaxy Note 3 er en usedvanlig potent mobiltelefon.

 

Så hvis det beste av det beste får deg til å boikotte en produsent, lurer jeg på hvilket produkt du er fornøyd med...?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hvordan kan dere gi toppkarakter på klokker som kun støtter Samsung sitt utstyr?!

Slapp av fanboy, når iWatch kommer så kan du jo gode deg med at den (kanskje) får toppkarakter og er bare mulig å bruke med iphone

 

 

 

Herre min hatt.. Hvor kommer denne aggressive holdningen og idiotiske personifiseringen av? Om vedkommende ikke liker at en klokke som kun støttes av Samsung kommer best ut, hvorfor i allverden skulle han like en iWatch som kun fungerer med Apple noe bedre? Hvor i allverden er logikken?

 

Idioti fra ende til annen, slike innlegg hører ingen steder hjemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pebble Steel gir meg absolutt alt jeg trenger i hverdagen.

 

Kan da ikke fatte at den er så "ut"?

 

Mitt daglige bruksmønster med Pebble Steel er følgende:

1. Vibrasjon på armen, få med meg at noen ringer selv om jeg sitter på et stillerom og mobilen ligger på skrivebordet.

2. Mulighet til å se hvem som ringer ved bare å gløtte ned på armen. Praktisk og diskre i møter.

3. Skru av og på musikk på spotify med klokka. Kjekt når noen skal prate når man går rundt.

4. Notifications som møter og sms rett på armen. Diskré og elegant.

5. Lader også kun hver 4. dag.

6. Klokke og dato! Rett på armen.

7. Passiv e-blekk skjerm med bra batteririd.

 

Enkel og bra nytteverdi i den jobben jeg har.

Anbefales for de som vil ha noe enkelt som bare virker.

 

Masse ekstrafunksjoner jeg ikke bruker.

Endret av Mazeking
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...