Gå til innhold

Gir deg trådløst supernett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte en sånn på tilbud på black friday. Driverne som lå på den medfølgende CDen var nyere enn de jeg finner på nettsiden. Og krybbeløsningen er ganske dårlig. Skal ingenting til før den tipper over til siden. Men virker som den gir veldig god ytelse. Har bare n-ruter, men gikk fra en Netgear WNDA3100 som ga rundt 160 mbps til denne som ligger jevnt på 300. Maskinen er et stykke unna ruteren som også står i en annen etasje.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg trenger litt hjelp med å forstå nedlastinshastighet.

Dere sier dere har over 100mbs, er ikke det helt villt mye? Altså når dere laster ned filmer fra internett osv så blir det lastet ned 100mbs?? Hvordan er dette mulig..?

Her sitter jeg og er fornøyd med 1-3 mbs??

Og om jeg kjøper en sånn dings som vist i artikkelen, vil jeg øke hastigheten da?

Hilsen noob i dette temaet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei

Jeg trenger litt hjelp med å forstå nedlastinshastighet.

Dere sier dere har over 100mbs, er ikke det helt villt mye? Altså når dere laster ned filmer fra internett osv så blir det lastet ned 100mbs?? Hvordan er dette mulig..?

Her sitter jeg og er fornøyd med 1-3 mbs??

Og om jeg kjøper en sånn dings som vist i artikkelen, vil jeg øke hastigheten da?

Hilsen noob i dette temaet.

Hei

Prøver igjen om noen kan hjelpe meg innen dette temaet?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

Hei

Jeg trenger litt hjelp med å forstå nedlastinshastighet.

Dere sier dere har over 100mbs, er ikke det helt villt mye? Altså når dere laster ned filmer fra internett osv så blir det lastet ned 100mbs?? Hvordan er dette mulig..?

Her sitter jeg og er fornøyd med 1-3 mbs??

Og om jeg kjøper en sånn dings som vist i artikkelen, vil jeg øke hastigheten da?

Hilsen noob i dette temaet.

Hei

Prøver igjen om noen kan hjelpe meg innen dette temaet?

 

Du må først forstå forskjellen på Megabit/s og MegaByte/s, 8 bit i en Byte. 100Mbit/s hjemmeoppkobling er ikke uvanlig idag. Kjapt å laste ned med 100Mbit/s ja :-). Ville ikke klaget om jeg hadde 1-3 MB/s. Om du kjøper denne vil du få mer hastighet på hjemmenettverket ditt (om du har ruter som støtter disse hastighetene), men du vil ikke få mer hastighet ut fra huset ditt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...