Gå til innhold

Vi må vente enda litt lenger på The Witcher 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Blir spennende å se om det lever opp til det enorme "hype" toget spillet har :p synes ikke witcher 2 var så bra som mange skal ha det til.

Og hva var det som var så dårlig med Witcher 2 ?

Konge spill som vi burde støtte da det er ifra Europa.

 

Skulle likt og se Norge lage noe bedre.

 

Sa ikke at spillet var dårlig, men mange som lovpriset det noe så vanvittig. Men spillet er langt fra perfekt i mine øyne. Det største problemet er nok kamp systemet som jeg synes var ganske elendig når jeg spilte gjennom det i sommer.

Endret av Tønne
Lenke til kommentar

Jeg liker veldig godt at CD Project Red setter er eksempel for hvordan et spill skal være ved å ikke slippe spillet før det faktisk funker som det skal, selger spillet uten DRM, gir ute gratis DLC og ikke porter spillet fra konsoll, men heller gjør det andre veien. Ubisoft og de andre store spillselskapene burde virkelig sette seg ned å lære noe av CD Project Red.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke bevis, men sitter med følelsen at når selskap som ea (ubisoft i litt mindre grad) utsetter så gjør de det for PR, men CPR tror jeg av he hele mitt gjør det fordi de liker å lage spill og brur seg. Jeg tror også flere utviklere gjerne vil gå denne veien men ender opp med å bøye nakken for sjefen eller andre grunner.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...