Gå til innhold

TEST: Sony SmartWatch 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt denne klokka i halvannen uke nå, og må si jeg er meget godt fornøyd. Greier fint to døgn på en lading med mitt bruk. Offline musikk funker bra selv om det er litt knotete å overføre sanger. Dog har vel de fleste et kvarter i livet sitt å sette av til det. Foreløpig er det bare Runkeeper av treningsappene som har offline støtte slik at man kan legge igjen telefonen hjemme når man skal ut å trimme flekset. Flere kommer nok etter hvert. Vurderte Gear S også, men tenkte Tizen, nei takk. Har tro på at Wear kommer til å vokse mye i løpet av kort tid.

Endret av blitzen
Lenke til kommentar

Eksisterer det egentlig noen klokker andre en Pebble til en grei pris som støtte både ANDROID og IOS? Uavhengig av om jeg bruker Ios eller Android nå, så vil jeg ha en klokke jeg kan bruke hvis jeg noen ganger bytter imellom osv.

 

F.eks. denne: http://beingtrendy.no/produkt/klokker/herreklokker/u8-smartklokke-med-bluetooth Sikkert ikke så god som de dyre alternativer, men mye for pengene uten tvil :-)

Lenke til kommentar

Jeg har gått over til SW3 fra SW2. Må innrømme at de første dagene savnet jeg den gamle. Dette pga android wear vs Sonys os. Jeg vet at det etterhvert kommer forbedringer, og nye apper, så det går seg nok til. Mitt største irritasjonsmoment er SMS. Man får opp en fane med meldingen og en kan lese den. EN gang. Forskjellen fra SW2 til 3 er at jeg nå ikke lenger kan åpne en innboks fra klokken og lese SMS'en på nytt, ev. eldre SMS. Kanskje noen vet om en app som fikser dette?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...