Gå til innhold

Galaxy S6-detaljene kan ha lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5.1 er jo helt greit på s5. Hvorfor må den bli større

Det sa de om Galaxy S2 på 4,3". Den var perfekt.

 

Og så var Galaxy S3 på 4,8" perfekt.

 

Deretter var Galaxy S4 på 5.0" perfekt.

 

Og så Galaxy S5 på 5.1", en helt perfekt størrelse.

 

Jeg har en svak anelse om at S6 på 5,5" blir helt perfekt, som de andre (om ikke mer). Spesielt mtp. den fantastiske skjermen og den kjempegode oppløsningen.

 

Når det er sagt blir det interessant å se om de introduserer en Galaxy S6 Mini, eller om de velger heller å fortsette dette gjennom Galaxy Alpha. Uansett så sitter de nå med et gap mellom deres compact-størrelser på 4,7" og Galaxy flaggskip på 5,5". Det er nesten uunngåelig at de lanserer en miniversjon (om vi kan kalle det det) på 5".

Endret av La Menthe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det sa de om Galaxy S2 på 4,3". Den var perfekt.

Og så var Galaxy S3 på 4,8" perfekt.

Deretter var Galaxy S4 på 5.0" perfekt.

Og så Galaxy S5 på 5.1", en helt perfekt størrelse.

S2 var veldig firekantet og opplevdes større enn skjermen skulle tilsi, hold den sammen med en S4 mini i hver hånd, begge med 4.3" skjermer.

 

S3 og S4 er ca. like store fysisk, men i S4 har de fått trykt inn en større skjerm

S5 er kun .1" større enn S4, likevel betydelig større fysisk

 

Hos meg går fortsatt smertegrensen på S4 for portabel telefon hvis vi skal holde oss til Samsung telefoner. Størrelsen på Note 3/4 og dens skjerm på 5.7" er fin i sofaen og på kontoret synes jeg.

Endret av mandela
Lenke til kommentar

 

5.1 er jo helt greit på s5. Hvorfor må den bli større

Det sa de om Galaxy S2 på 4,3". Den var perfekt.

 

Og så var Galaxy S3 på 4,8" perfekt.

 

Deretter var Galaxy S4 på 5.0" perfekt.

 

Og så Galaxy S5 på 5.1", en helt perfekt størrelse.

 

Jeg har en svak anelse om at S6 på 5,5" blir helt perfekt, som de andre (om ikke mer). Spesielt mtp. den fantastiske skjermen og den kjempegode oppløsningen.

 

Når det er sagt blir det interessant å se om de introduserer en Galaxy S6 Mini, eller om de velger heller å fortsette dette gjennom Galaxy Alpha. Uansett så sitter de nå med et gap mellom deres compact-størrelser på 4,7" og Galaxy flaggskip på 5,5". Det er nesten uunngåelig at de lanserer en miniversjon (om vi kan kalle det det) på 5".

5" er ideelt synes jeg nå etter å ha hatt 5,5" det siste året. Synd de har denne voksesyken, Samsung gjør en bommert om de ikke lanserer en toppspekket mobil i størrelsesorden fem tommer!

Lenke til kommentar

Enig med flere andre ovenfor ang størrelse. Jeg har prøvd 5.5" noen mnd nå (OnePlus One), men har kommet frem til at det er for stort å ha i lomma og upraktisk å bruke med en hånd. Galaxy S4 og Nexus 5 har ideell størrelse synes jeg.

 

Det er synd at mini utgavene som regel pleier å ha dårligere skjerm, kamera, svakere cpu etc.

Galaxy Alpha og Z3 Compact (og iphone 6) er vel unntakene her blant telefonene med mindre enn 5" skjerm som er bra..

Lenke til kommentar

Enig med flere andre ovenfor ang størrelse. Jeg har prøvd 5.5" noen mnd nå (OnePlus One), men har kommet frem til at det er for stort å ha i lomma og upraktisk å bruke med en hånd. Galaxy S4 og Nexus 5 har ideell størrelse synes jeg.

 

Det er synd at mini utgavene som regel pleier å ha dårligere skjerm, kamera, svakere cpu etc.

Galaxy Alpha og Z3 Compact (og iphone 6) er vel unntakene her blant telefonene med mindre enn 5" skjerm som er bra..

 

Jeg vaket litt frem og tilbake mellom Alpha og Z3 Compact, men gikk for Z3 mye pga lovende batteritid, kamera og andre gode spec.

 

Eneste negative er att den er litt glatt og att den gjerne kunne vært en smule større ;-)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

5.1 er jo helt greit på s5. Hvorfor må den bli større

Det sa de om Galaxy S2 på 4,3". Den var perfekt.

 

Og så var Galaxy S3 på 4,8" perfekt.

 

Deretter var Galaxy S4 på 5.0" perfekt.

 

Og så Galaxy S5 på 5.1", en helt perfekt størrelse.

 

Jeg har en svak anelse om at S6 på 5,5" blir helt perfekt, som de andre (om ikke mer). Spesielt mtp. den fantastiske skjermen og den kjempegode oppløsningen.

 

Når det er sagt blir det interessant å se om de introduserer en Galaxy S6 Mini, eller om de velger heller å fortsette dette gjennom Galaxy Alpha. Uansett så sitter de nå med et gap mellom deres compact-størrelser på 4,7" og Galaxy flaggskip på 5,5". Det er nesten uunngåelig at de lanserer en miniversjon (om vi kan kalle det det) på 5".

 

blir sikkert ok. men litt vanskelig får en håndsbruk da. men den får jo bedre skjerm. så får se hvordan den blir til neste år

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...