Gå til innhold

Day of the Tentacle får spesialutgåve


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet i alle fall at jeg skal gi Grim Fandango sjansen igjen. Kontrollene gjorde sitt til at jeg gav opp det spillet ganske kjapt da det kom.

 

Jeg er også spent på hvordan de tenker å remastre DOTT. Grafikken er jo fremdeles god, om enn noe pikselert. Men på den andre siden er det jo en del nye utgivelser som med vitende og vilje har levert pikselerte greier, der pikseluttrykket blir en del av det kunstneriske hele.

 

Jeg kunne ellers ha tenkte meg en nyversjon av Maniac Mansion jeg mens jeg var i gang. Kanskje før DOTT til og med. Der de kunne få med litt voice-acting og greier. Zak McKracken er også noe som kunne vært interessant.

 

Ellers blir vel 2015 spennende for remastrede point and click-spill. Gabriel Knight forventes vel ut etterhvert?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Psssst! Tim, jeg venter fortsatt på Broken Age sin andre del, jeg.

 

Som backer synes jeg ikke det er nevneverdig stas å måtte vente til dere har portet spillet til PS4 og Vita før dere får ut finger'n på PC-utgaven også.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...