Gå til innhold

KONKURRANSE: Vinn to av årets mest nyskapende dingser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er noe jeg virkelig hadde satt pris på. Har siklet over de smartklokkene en stund, men har ikke råd til å kjøpe meg en!

 

Kan jeg spørre hvorfor? Hva skal du bruke den til? Jeg ser ikke noen plass til den i mitt bruksmønster. Jeg så et før jeg kjøpte powerbeats 2 med bluetooth. Jeg stiller mye av og på pause på lydboka men powerbeats 2 har volum og pauseknapp under øret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Målebånd hahah

Men du stusser ikke på telepati? Hmmm... :-)

Dere avslører faktisk svarene ved å diskutere på den måten der. Selv om de fleste ikke skal ha problemer med å svare korrekt, så er dette likevel en konkurranse. Det blir som å utrede de enkle førsteoppgavene av en eksamensoppgave til resten av klassen. Tilbakeholdenhet er en nødvendighet og regel som ikke burde bli presisert.

 

angry-old-man.jpg

Endret av La Menthe
Lenke til kommentar

 

Dette er noe jeg virkelig hadde satt pris på. Har siklet over de smartklokkene en stund, men har ikke råd til å kjøpe meg en!

Kan jeg spørre hvorfor? Hva skal du bruke den til? Jeg ser ikke noen plass til den i mitt bruksmønster. Jeg så et før jeg kjøpte powerbeats 2 med bluetooth. Jeg stiller mye av og på pause på lydboka men powerbeats 2 har volum og pauseknapp under øret.

 

Altså, jeg har alt jeg trenger sånn sett. Sliter ikke økonomisk og jeg svømmer heller ikke i penger, så jeg har ikke tatt meg råd til en slik på grunn av at jeg ikke egentlig trenger den. Det er en luksus dings jeg gjerne vil ha, men ikke kan prioritere å kjøpe per nå.

Ga det mening?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...