Gå til innhold

Slik vurderer vi League of Legends-lagene på IEM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tipper det blir en finale mellom Alliance og C9. Og jeg håper Alliance vinner :D

De andre lagene (bortsett fra TSM) har liten erfaring med å spille foran mange folk og på et så stort arrangement. Det er typisk for "nykommere" i LCS or andre store arrangement å bli veldig nervøse eller føle et ekstra stort press som påvirker de til det negative.

 

Men uansett hvem som vinner eller taper, så er jeg bare glad for at proffe LOL utøvere endelig er "tilbake på skjermen min" :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tipper det blir en finale mellom Alliance og C9. Og jeg håper Alliance vinner :D

De andre lagene (bortsett fra TSM) har liten erfaring med å spille foran mange folk og på et så stort arrangement. Det er typisk for "nykommere" i LCS or andre store arrangement å bli veldig nervøse eller føle et ekstra stort press som påvirker de til det negative.

 

Men uansett hvem som vinner eller taper, så er jeg bare glad for at proffe LOL utøvere endelig er "tilbake på skjermen min" :)

 

Alliance og C9 er desverre på samme side av bracketen, og møtes kun i semifinalen. Men her er for håpet UoL vs C9 finale!

 

Jk, TSM - Alliance gogo! Make us proud Rekkles! #FreeSM

Lenke til kommentar

Alliance og C9 er desverre på samme side av bracketen, og møtes kun i semifinalen. Men her er for håpet UoL vs C9 finale!

 

Jk, TSM - Alliance gogo! Make us proud Rekkles! #FreeSM

 

Uhm.. Jeg trekker tilbake alt jeg noensinne har sagt om league of legends. Er det nå jeg skal prøve å berge meg med å si Unicorns of Love som seierherre av turneringen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...