Gå til innhold

Stor lekkasje avslører neste års Assassin's Creed-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nesten blitt en trend i spillbransjen nå om dagen.

Før det nyeste spillet til selskap X funker skikkelig så revealer de/det blir avslørt at de jobber med ett nytt ett.

Ville trudd de ressursene som brukes på oppfølgeren ville gjort seg godt på det NYE spillet som ikke funker..

Lenke til kommentar

Har nesten blitt en trend i spillbransjen nå om dagen.

Før det nyeste spillet til selskap X funker skikkelig så revealer de/det blir avslørt at de jobber med ett nytt ett.

Ville trudd de ressursene som brukes på oppfølgeren ville gjort seg godt på det NYE spillet som ikke funker..

 

Det er jo da snakk om to helt separate studioer. Ubisoft Quebec (det nye spillet) og Ubisoft Montreal.(unity). Montreal har 2600 ansatte, noe som bør være nok til å lappe sammen Unity. Tviler for at det er antallet ressurser som er problemet til Ubisoft.

Lenke til kommentar

Melking? Joa. De lager nye scenarioer og historier til samme spill. Men, det er jo merkevaren dems. Hva skal de gjøre annerledes? Slutte å lage spill?

 

lage noe nytt og bra? AC black flag var definert sjøslagene som var gøy og reste var ganske kjedlig. hva med lage eit solid pirat spill?

 

det kaller kreativitet, noe som er sjeldent

Lenke til kommentar

Huff, de fikser ikke engang problemene med deres nypubliserte spill før de annonserer("leak") det nye melkeproduktet i serien. Om de fortsetter slik tar det ikke mange årene før de tar over tronen over CoD..

 

Som andre sier, settingen er fantastisk, og spillet har potensialet til å få 10/10, men om jeg skjenner Ubi rett kommer de til å fucke det opp atter en gang..

Lenke til kommentar

Huff, de fikser ikke engang problemene med deres nypubliserte spill før de annonserer("leak") det nye melkeproduktet i serien. Om de fortsetter slik tar det ikke mange årene før de tar over tronen over CoD..

 

Som andre sier, settingen er fantastisk, og spillet har potensialet til å få 10/10, men om jeg skjenner Ubi rett kommer de til å fucke det opp atter en gang..

Tror og håper Ubi har lært av flausen etter ACU nå, og gir forhåpentligvis teamet som utvikler det nye litt bedre tid til å polishe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hovedpersonen er Jack the ripper? :p

 

Igjen velger de en perfekt setting for serien å fortsette, så spørs det bare hvor gjennomført resten blir.

Jeg tenkte umiddelbart det samme. Eller heller at han får en birolle.

 

"You're in for surprise"

"You're in for a shock"

"In London town streets"

"When there's darkness and fog"

"When you least expect me"

"And you turn your back"

"I'll attack"

 

"I smile when I'm sneaking"

"Through shadows by the wall"

"I laugh when I'm creeping"

"But you won't hear me at all"

 

"All hear my warning"

"Never turn your back"

"On the ripper"

 

https://www.youtube.com/watch?v=4UVnDxL_45g

Lenke til kommentar

Favorittordet til mange ser ut til å være melking. Enten det eller så har dere nettopp lært et nytt ord. Ser mange som etterlyser kreativitet, og at de derfor må lage nye IPer. Men i teorien vil jeg si at de stort sett kan gjøre hva de vil med denne serien. Det er jo ikke sånn at noe nytt automatisk betyr noe mer kreativt. Mener det er uendelig mye man fortsatt kan gjøre med denne serien.

 

Forøvrig irriterende å lese om alle som etterlyser så mye kreativitet. Dere skjønner at det er vanskelig å være kreativ? Spesielt når man jobber for et stort studio som Ubisoft, som til syvende og sist svarer til investorene. I stedet for å være bitre, triste, sure folk uten evne til å bidra med noen form for skjønnhet i denne verden, hva med å prøve å lage noe kreativt selv?

Lenke til kommentar

Favorittordet til mange ser ut til å være melking. Enten det eller så har dere nettopp lært et nytt ord. Ser mange som etterlyser kreativitet, og at de derfor må lage nye IPer. Men i teorien vil jeg si at de stort sett kan gjøre hva de vil med denne serien. Det er jo ikke sånn at noe nytt automatisk betyr noe mer kreativt. Mener det er uendelig mye man fortsatt kan gjøre med denne serien.

 

Forøvrig irriterende å lese om alle som etterlyser så mye kreativitet. Dere skjønner at det er vanskelig å være kreativ? Spesielt når man jobber for et stort studio som Ubisoft, som til syvende og sist svarer til investorene. I stedet for å være bitre, triste, sure folk uten evne til å bidra med noen form for skjønnhet i denne verden, hva med å prøve å lage noe kreativt selv?

Jeg forstår hva du vil fram til, men når Ubisoft lager noe dritt og forventer vi skal punge ut 50$+DLC, har vi mer enn nok lov til å være kritiske, våres jobb som spillere er å gi tilbakemelding, og når AC samfunnet har gjort det de 3 sisste spillene uten at Ubi har brukt ørene sine, har Ubi bare seg selv å takke.

 

f7df480d05792b1de66e50d520178401.png

Lenke til kommentar

 

Favorittordet til mange ser ut til å være melking. Enten det eller så har dere nettopp lært et nytt ord. Ser mange som etterlyser kreativitet, og at de derfor må lage nye IPer. Men i teorien vil jeg si at de stort sett kan gjøre hva de vil med denne serien. Det er jo ikke sånn at noe nytt automatisk betyr noe mer kreativt. Mener det er uendelig mye man fortsatt kan gjøre med denne serien.

 

Forøvrig irriterende å lese om alle som etterlyser så mye kreativitet. Dere skjønner at det er vanskelig å være kreativ? Spesielt når man jobber for et stort studio som Ubisoft, som til syvende og sist svarer til investorene. I stedet for å være bitre, triste, sure folk uten evne til å bidra med noen form for skjønnhet i denne verden, hva med å prøve å lage noe kreativt selv?

Jeg forstår hva du vil fram til, men når Ubisoft lager noe dritt og forventer vi skal punge ut 50$+DLC, har vi mer enn nok lov til å være kritiske, våres jobb som spillere er å gi tilbakemelding, og når AC samfunnet har gjort det de 3 sisste spillene uten at Ubi har brukt ørene sine, har Ubi bare seg selv å takke.

 

f7df480d05792b1de66e50d520178401.png

 

 

 

Rockstar polerte litt på gta 5 og selger det til full pris nå, så det er ikke verre?. Og har "samfunnet" sagt ifra? Når jeg spør folk, så synes de spillene er dritbra. Så hvor er "samfunnet" som sier ifra til Ubisoft. Det kan jo tenkes at de lar salgstallene svare for seg, og er fornøyd med det. Historiene er jo bra, og AC er en serie. Går de for mye vekk fra AC konseptet så blir folk misfornøyd da og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...