Gå til innhold

Ser iPhone 6-kameraet ditt ut som dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har feilen med at det synes veldig godt på mitt kamera før at det har flytta på seg men merker ingenting :) skal jeg klage på det til Apple ?

 

Eplehuset hadde aldri hørt om problemet før, så de kunne ikke svare på om feilen er berørt av garantien eller ei. Vi har imidlertid tatt kontakt med Apple for å finne ut av berørte brukere kan gjøre. Stay tuned! :)

 

- Niklas

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg har feilen med at det synes veldig godt på mitt kamera før at det har flytta på seg men merker ingenting :) skal jeg klage på det til Apple ?

 

Eplehuset hadde aldri hørt om problemet før, så de kunne ikke svare på om feilen er berørt av garantien eller ei. Vi har imidlertid tatt kontakt med Apple for å finne ut av berørte brukere kan gjøre. Stay tuned! :)

 

- Niklas

Ja Apple pleier å være raske med å svare på henvendelser som dette! /s

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Iphonen min er også Akuratt lik, la merke til det 2 uker etter kjøp og har irritert meg Grenseløst over det til nå hvor jeg ser at andre også har problemet? Apple pleier ikke å være vanskelig på å fikse problemer. Skjermen på min gamle 5s var litt løst i det ene hjørne, ikke synlig nesten. hvor de da ga meg ny telefon?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...