Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Dette kan bli en av de beste utvidelsene til World of Warcraft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, dette spillet er halvferdig, og du legger godt merke til mangler når du springer rundt, professions har også blitt karnøflet, utrolig tåpelig reveal av warlords, alt av gear er identisk mens du levler, 100 content er mer eller mindre ikke eksisterende utenom dungeon farming, elendig tuning av klasser og warlock feks fekk 20% buff på mer eller mindre alt, samme med shaman.

Questinga å sonene var ganske bra, garrison er også ganske grei, men skulle likt at profession baserte bygninger var en utvidelse av DEG og ikke omvendt som det er nå. Stiller meg skeptisk til fremtidig content siden mesteparten av hva vi har i dag skriker av rusharbeid.

Endret av Stormwolf
  • Liker 3
Lenke til kommentar

100 content er mer eller mindre ikke eksisterende utenom dungeon farming, elendig tuning av klasser og warlock feks fekk 20% buff på mer eller mindre alt, samme med shaman.

 

Nå må du ikke tro at dette skal Være frekt ment men er dette din første xpac til WoW? Eller MMO's generelt?

Lvl 100 content er det alltid lite av i starten fordi de ikke har åpnet raids o.l enda, ganske så normalt.

Shamans fått buff's? Etter min erfaring da jeg har lvlet alle classes utenom DK til 100 så er shamans helt klart svakest... hunter og feral druids er noe av det sterkeste i spillet per i dag.

 

@Slowmech sa ikke blizz at draenor aldri skulle få flying? Eller forandret de mening etter for mye QQ's?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ekspansjonen som helhet har jeg virkelig godt inntrykk av. Både story, utseende, og den dynamiske følelsen av å faktisk ha en innvirkning på den typiske statiske MMO-verdenen.

 

Er så langt derimot veldig skuffet og misfornøyd med den totalitære "Daily-xxxx" regimet de har lagt seg på i senere tid. Det som før var et herlig komplekst og fleksibelt tradeskill system, der du kunne veve sammen tre-fire-fem forskjellige crafting grener over flere karakterer for å drive en produksjonslinje av ulike materialer og items for å tjene penger. Nå er du låst til å logge inn hver dag, for å så lage et material du trenger 100-150 av, som du kun kan bruke på den karakteren, for å så lage ulike items og gear som vil bli utdatert så snart det lanseres et raid eller to. Og for dem som ikke har anledning til å spille en time hver eneste dag for å fullføre alle de ulike daily quests du må gjøre, og crafte alle de 15 cooldowns du har over alle karakterene, så har du ikke sjangs til å få noe ut av crafting systemet slik det er i dag. Og siden "alle" nå har tilgang til å produsere alle materialene, blir prisene så standardisert og statiske, at det er små muligheter til å tjene penger på systemet, med mindre du er på forskudd med investeringer før en patch endrer droprate eller craft oppskrifter.

Du får ikke lengre muligheten til å legge ned en drøss med timer i strekk for å raskere oppnå det du vil før alle andre. Ei heller får vi mulighet til å drive den fantastiske "Ore Shuffle", med mining-jewelcrafting-enchanting, eller drive organisert produksjonlinje mellom karakterene du har.

 

Jeg håper virkelig Blizzard åpner opp synergien som gjorde tradeskills dynamiske og gjennomførte, og går bort fra denne statiske, repetitive, daily quest&cooldown tilværelsen de har lagt opp...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

100 content er mer eller mindre ikke eksisterende utenom dungeon farming, elendig tuning av klasser og warlock feks fekk 20% buff på mer eller mindre alt, samme med shaman.

Nå må du ikke tro at dette skal Være frekt ment men er dette din første xpac til WoW? Eller MMO's generelt?

Lvl 100 content er det alltid lite av i starten fordi de ikke har åpnet raids o.l enda, ganske så normalt.

Shamans fått buff's? Etter min erfaring da jeg har lvlet alle classes utenom DK til 100 så er shamans helt klart svakest... hunter og feral druids er noe av det sterkeste i spillet per i dag.

 

@Slowmech sa ikke blizz at draenor aldri skulle få flying? Eller forandret de mening etter for mye QQ's?

Du kan jo liste en eneste wow expansion pack med mindre å gjøre på max level i starten. Nå snakker jeg ikke om skattejakt å sånt tull.

Endret av Stormwolf
Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som håper litt på at de ikke åpner for flyving i Draenor? Synes egentlig spillet fungerer fint som det er nå..

 

Jeg elsker at det ikke er flyging. Det er jo mer world pvp, man ser oftere folk, man kan se hele guilds dra ut til raidet sammen. Synes flying er praktsik noen plasser, men bare enda mer puter under armene ellers.

Lenke til kommentar

Jeg savner flying, men det er ikke sånn at jeg dør uten. Det er vel kanskje mest en vane.

Så langt koser jeg meg med wow, jeg har dinga 100 på en character, og diller mest rundt og skal se om jeg fåt tatt ferdig nagrand og kommet meg opp til en lvl der jeg kan ta Molten Core :) Det er digg og være casual ikke raider innimellom!

Lenke til kommentar

Det er så lett at jeg måtte dra helt ut til nagrand for å i hele tatt få litt tyggemotstand som level 91 med 505-530ilvl gear. Ja jeg forstår at mye ligger i level 100 content, men det er lov til å gi litt motstand på veien!

 

Jeg elsker WoD (og WoW generelt) til døde, men akkurat når det gjelder dette punktet er jeg hjertens enig. Jeg synes det er absurd hvor enkelt alt skal være før man når maks level. At quester har en veldig restriktiv level requirement gjør jo også at man ikke kan skaffe utfordring til seg selv på den måten heller. Hadde spillet virkelig blitt ødelagt av å kunne gå inn i Nagrand på level 95?

 

Når det gjelder flyging er jeg veldig glad at det ikke er mulig. Det gjør at verden føles større og mer levende for meg. Jeg håper at de ikke tillater flying mounts i Draenor før evt. siste tier (eller når prepatchen til neste ekspansjon kommer ut)

 

Du kan jo liste en eneste wow expansion pack med mindre å gjøre på max level i starten. Nå snakker jeg ikke om skattejakt å sånt tull.

 

 

Når du ekskluderer alt du mener er "sånt tull", så er det umulig å svare på spørsmålet ditt. Jeg har det veldig moro med f.eks garrisons, men om du ikke synes det er noe særlig er det klart det blir lite å gjøre før raids kommer ut.

Endret av Vegard#
Lenke til kommentar

Huff nei denne anmeldelsen blir ikke jeg og lese.

 

Liker hvordan de MMO spillene som får høyest poeng score av Gøran er de som feiler mest i bruker base og End game content.

 

Hva med og gi spillene litt tid før du klasker på karakter.

 

Det er tydelig at du ikke leste artikkelen, for det er et førsteinntrykk og ikke en anmeldelse

Endret av Vegard#
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Huff nei denne anmeldelsen blir ikke jeg og lese.

 

Liker hvordan de MMO spillene som får høyest poeng score av Gøran er de som feiler mest i bruker base og End game content.

 

Hva med og gi spillene litt tid før du klasker på karakter.

 

Dette er et førsteinntrykk og ikke en anmeldelse

 

Jeg snakker om Anmeldelsen som kommer sikkert innen 1 uke eller 2.

 

Jeg forventer en 9 på grunn av at han sikkert hyper spillet opp til de grader.

Mye av det han skriver i teksten over er noe alle andre MMO har nå. og ser nesten bare ut som han leter etter gode ting.

 

Har spillet selv og kan ikke si at det var mye action på starten. synes fortsatt det er likt alle andre MMO spill.

Animasjonene begynner virkelig og bli ut-datert, sikkert mange ting som Blizzard ikke kan gjøre med spillet fordi det er 10 år gammelt.

 

Vil tro visst de starter på nytt etter Wow er ferdig (gud vet når det vil skje) så vil de komme på toppen av MMO igjen, håper de bare satser på content som gir mer gameplay, og ikke bare shiny armor.

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud da mann, du kan ikke kritisere noen for å skrive ting i en anmeldelse de ikke har skrevet ennå!

Jo faktisk, fordi jeg har lest mange av de andre Anmeldelsene.

 

MMO krever en helt annen måte og anmelde på, da det handler mest om hva du har og gjøre 3-6 måneder etterpå.

 

Du kan ikke gi en karakter til spillet etter bare og ha testet halvparten av spillet.

 

De fleste bruker måneder på og anmelde MMO spill, ikke uker. som regel når MMO blir hypet opp så feiler de med og gi content ut senere også faller brukerbasen.

 

Det handler tilslutt om og gi spillerne et spill de burde spille, ikke lure dem inn i spill som feiler måneder etter.

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Herregud da mann, du kan ikke kritisere noen for å skrive ting i en anmeldelse de ikke har skrevet ennå!

Jo faktisk, fordi jeg har lest mange av de andre Anmeldelsene.

 

MMO krever en helt annen måte og anmelde på, da det handler mest om hva du har og gjøre 3-6 måneder etterpå.

 

Du kan ikke gi en karakter til spillet etter bare og ha testet halvparten av spillet.

 

De fleste bruker måneder på og anmelde MMO spill, ikke uker. som regel når MMO blir hypet opp så feiler de med og gi content ut senere også faller brukerbasen.

 

Det handler tilslutt om og gi spillerne et spill de burde spille, ikke lure dem inn i spill som feiler måneder etter.

Har du ikke lært hvordan ting skjer med dedikerte WoW spillere? Enhver expansion smekker folk på seg hypebriller og expansionen er den beste hittil, og helt fantastisk på alle måter.... helt til slutten.. Da starter folk å innrømme svakheter etc. Jeg ser samme tendenser her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...