Gå til innhold

Assassin's Creed Unitys sesongpass er kansellert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En bra gest til kundene. Jeg må si jeg ikke har merket noe særlig til disse problemene som Unity visstnok har (spiller på PS4) og jeg koser meg med spillet.

 

En ting som irriterer meg er companion app bullshitet og alle kistene som ikke kan åpnes. Burde i det minste være mulig å fjerne dette aspektet for de som ikke er interessert i slikt.

Lenke til kommentar

For ikke lenge siden ville det å betale full pris for et spill, og så betale like mye en gang til for et sett med DLCer (som i mange tilfeller er innhold som var klar ved utgivelse, men aktivt holdt tilbake for å få litt mer penger ut av forbrukerne) vært utenkelig. Utviklere som prøvde seg på noe sånt ville blitt korsfestet og fått ryktet sitt ødelagt

 

Nå tar vi det som en selvfølge at det kommer DLC til blodpris, og å få denne gratis gjør selskapet til "good guy" i vår øyne når de har gitt ut et spill som åpenbart ikke var testet godt nok i utgangspunktet

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Til de som mener Ubisoft er seriøse. Hyggelig at de har løst noens problemer, men har dere fått med dere problemene som Far Cry 4 hadde/har hvor folk ikke fikk/får startet spillet en gang og ikke får noe svar fra support?

Jeg fikk ikke startet spillet og har fortsatt etter 1 1/2 uke ikke fått noe svar fra support.

Veldig seriøst. Tviler på at vi får noe gratis spill.

Ettersalget til spill bransjen er noe av det dårligste man kommer borti med mindre de kan tjene penger på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ubisoft går frem som en av de mest seriøse aktørene som bryr seg om fansen. Står respekt av slikt!

 

En av de mest seriøse som bryr seg om fansen? Det er en god del lengre enn jeg ville gått dog, det er en bra gest, fra et selskap som har en lang bedriten historie med kundeforakt, skal mer enn en liten positiv gest til for å få meg til å endre syn på ubisoft sin kundebehandling.

 

AtW

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ubisoft går frem som en av de mest seriøse aktørene som bryr seg om fansen. Står respekt av slikt!

 

Bullshit. De gir folk plaster på såret, siden det var nok folk der ute med gameplay som viser hvor uferdig dette spillet er. I tillegg til dette, så sniker de inn micro-transaksjoner som ingen får nyss på, før spillet er ute i butikkene. Dette var også nytt for spill-anmeldere, og har blitt snakket altfor lite om! De er rimelig scetchy å ta 600 kr for et spill, for så å be deg om å betale for items og oppgraderinger i spillet... Les deg opp, og forstå hva du faktisk betaler for, før du snakker om en seriøs spill aktør. De bryr seg om penger, framfor å bry seg om hva fansen ønsker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva svarte er det å klage for? Du får alle DLCene gratis i tillegg til et valgfritt spill, bestående av helt nye. Latterlig bra deal spør du meg!!

Nå må du tenke lengre enn din egen nese. Sikkert ikke alle som vil ha noen av alternativene, som kjøpte Assassins Creed Unity season pass nettopp fordi det er det de vil spille.

Endret av Stormwolf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...