Gå til innhold

Nå kan du spille som en dame i Middle-Earth: Shadows of Mordor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo bare et skin, og gratis, så det er jo kult nok =)

 

@Ubisoft Åneeei, måtte gjort jobb for å få inn kvinner i spillet? Det var overraskende...? Kanskje de bare kunne jobbet litt til og gitt det ut senere da? Whiny developers. "Vi kunne ikke gjøre spillet bra nok, for det orket vi ikke" (evt. mere realistisk 'hadde vi ikke tid til p.g.a. press fra høyere opp)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så dere liker hverken kvinner eller amerikanere? På tide å vokse opp?

 

 

Gi disse en grunn til å bli likt, og så skal vi like dem.

 

 

Du vet kvinner bare er mennesker, akkurat som deg? Ellers er det bare fysisk forskjell, men hva har det å si? Trodde vi levde i litt mere intelligente tider enn dette, i alle fall her i kjære Noreg.

 

Hva er grunnen til sånne utsagn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Feminist USA slår til igjen.

 

At 99% av menn har mannlig hovedrolle går helt fint for deg, men straks vi får en dame snakker du om feminister. Jeg tror ikke du vet helt hva du snakker om, men det er blitt så "populært" å klage over feminisme at du bare slenger deg på for å høres tøff ut.

Ord mann. Eller kvinne.

Lenke til kommentar

 

Feminist USA slår til igjen.

At 99% av menn har mannlig hovedrolle går helt fint for deg, men straks vi får en dame snakker du om feminister. Jeg tror ikke du vet helt hva du snakker om, men det er blitt så "populært" å klage over feminisme at du bare slenger deg på for å høres tøff ut.

 

 

Er helt greit for meg å spille kvinne i spill, er langt ifra problemet her. At du ikke ser at dette er resultatet av feminist bøller, som "mimsy" skrev under meg er ikke min feil.

Lenke til kommentar

At du ikke ser at dette er resultatet av feminist bøller, som "mimsy" skrev under meg er ikke min feil.

 

Er det en konkret hendelse vi snakker om her, eller er det løse antakelser tatt ut av lufta? Hvis førstnevnte så er det jo greit å klargjøre det med én gang, så slipper du en del misforståelser.

Lenke til kommentar

 

Er helt greit for meg å spille kvinne i spill, er langt ifra problemet her. At du ikke ser at dette er resultatet av feminist bøller, som "mimsy" skrev under meg er ikke min feil.

 

 

Okai, hva er problemet da? Monolith la inn et skin for morro. Gamer.no spekulerer i at det er pek mot Ubisoft, og 'kontroversen' med AC:U.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...