Gå til innhold

Indiestudio delte ut spelnøklar til piratar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette likte jeg å høre. Pleide å være en pirat selv, av økonomiske grunner. Synes virkelig at dette var greit av 11 bit. Spillet er virkelig kult, har storkost meg med det de siste dagene. Anbefales på det varmeste. Selv om jeg skulle nok likt litt flere valgmuligheter for om man overlever de første 10 dagene....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PRPRPRPR. Ikke tro at dem liker pirater, nei, dette er bare et PR stønt, dem gir pirater dårlig samvittighet slik at dem heller kjøper det, samt dem får gratis spalteplass i media, som f.eks denne artikkelen.

 

Og var det ikke 11 nøkler det var snakk om? Det holder vel til 11 pers?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig liker de ikke pirater, ingen liker pirater. I spill sammenheng er det å piratkopiere å ta levebrødet fra spillutviklere, spesielt når det er snakk om små indie studioer. At de likevel nærmer seg piratene på en såpass ydmyk måte som de har gjort her er på ingen måte kritikkverdig, om det er et PR stunt, noe det sikkert er, så vil jeg si det er noe av det mest smakfulle PR stuntet jeg har vært utefor i moderne tid.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

Dette har jeg sansen for. Utviklere som faktisk viser forståelse for at folk laster ned? Ikke dårlig.

 

Hvorfor skulle egentlig utviklere ha forståelse for at folk laster ned produktet deres uten å betale for det?

For og utnytte dette problemet og gratis PR, dette er ikkje første indi studioet som har gjort dette og dei får "respekt" for og gjøre dette og er forstålig for det at ikkje alle som laster ned har råd eller muligheter for og spille spillet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...