Gå til innhold

Warhammer-spillet Mordheim er klart for snikslipp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spilte fryktelig mye Necromunda back in the day, og dt ble en del Gorkamorka og Mordheim også. Så videoen her men er litt skeptisk: 5 vs. 5? Er friheten til å velge sin egen warbands sammensetning fjernet? Å kunne ha massevis av Skaven som skulle slåss mot min kamerats elitefokuserte chaos warband var en høydare. Kvantitet vs. kvalitet. Hvis bygginga av warbands er fjerna så er spillet uinteressant :\

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Syntes det er INSANE at det ikke finnes et spill som bare går ut på det Warhammer Fantasy Battles går ut på; velge arme, spille mot en annen person eller npc, og som oppdateres med regelendringer som feks white dwarf og store reworks.

 

Enig, men jeg mistenker GW frykter de vil kannibalisere kunder fra sine brettspill. Personlig syns jeg det er idiotisk å ikke prøve å lage en ordentlig digital port av Warhammer og de andre seriene deres.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Syntes det er INSANE at det ikke finnes et spill som bare går ut på det Warhammer Fantasy Battles går ut på; velge arme, spille mot en annen person eller npc, og som oppdateres med regelendringer som feks white dwarf og store reworks.

 

Enig, men jeg mistenker GW frykter de vil kannibalisere kunder fra sine brettspill. Personlig syns jeg det er idiotisk å ikke prøve å lage en ordentlig digital port av Warhammer og de andre seriene deres.

Trur nok heller det motsatte av det GW frykter er sannt, det vil øke kundebasen ved å gjøre en niche hobby tilgjengelig på et mainstream og aksepert medium som pc spill.

 

Hvor mange har ikke kjøpt LOTR bøkene pga filmene? Hvor mange av Warhammer spillerne ble introdusert gjennom Shadow of the horned rat og Dark Omen? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...