Gå til innhold

Ballmer: – Det er kunstig intelligens som er fremtiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ordene til Ballmer kan vel ikke være mye verd. Ikke det at han nødvendigvis tar feil i dette spørsmålet, men hen har mistet generell troverdighet med sin manglene retningssans for Mircosoft. Nå er det full korreksjon av flere feilslåtte valg som må til for å få båten opp i plan igjen. Jeg tror at han kan bruke mest tid på sitt nyervervede basketballag i stedet.

Ballmer er død materie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ordene til Ballmer kan vel ikke være mye verd.

 

Kan jo si meg litt enig med deg der :) Men i denne saken så er det egentlig irrelevant hva han sier siden så og si alle andre sier det samme og har sagt det før ham. Så her har han bare kastet seg på bølgen :p Er mulig han er litt PR-kåt og ikke vil drite seg ut igjen :D Hahaha, men fint at han donerer litt penger da.

Lenke til kommentar

Kunstig intelligens har vi visst i en lang tid. Mobiltelefoner og nettbrett kan gjette seg til hva som er neste ord som vi skal skrive. Og da går det fort.

 

Hvis det virkelig er gjetting og ikke bare statistik som legges til grunn.

Slik det høres ut så er premissen for å kalle det for kunstig inteligens alt for enkle.

 

Hvis et gjenomsitelig meneske har en IQ på rundt 100 må man da ikke komme opp i omtrent samme IQ for kunstig inteligens for å kalle det for inteligens ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Knallbra poeng "elgen". Det der var nok en perle fra deg, som jeg kan nikke enig til. :)

hvordan blir det da med disse "intelligente bilene" som skal kjøre på egen hand ?

Bøy deg ned, titt på mauren og du skal finne svaret.

 

hva mener du med det ?

 

 

 

"Trur det blir snø i mårå" :wee:

 

 

:)

 

 

 

 

 

Kanskje dette er svaret:

http://www.innovationmanagement.se/2012/01/31/growth-and-stagnation-similarities-between-ant-and-man/

 

Eller at det ikke var så lurt likevel?

 

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...