Gå til innhold

Slik har du aldri sett League of Legends før


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig bra, skulle bare ønske de la til alternativ for å gjøre fargene mer livlige. De har tonet ned fargene en del slik at de blir mer naturlige. Likevel er det mange som liker de mer livlige fargene. Derfor jeg og elsker AMOLED skjermer, siden du der har muligheten til å gjøre alle farger mer livlige. Så burde nå være fullt mulig å få til.

Lenke til kommentar

tenkte jeg skulle bashe lol som den dota fanboyen eg er, men joda, ser litt bedre ut en det var før, desverre syns jeg personlig at lol er en dårlig dota klone.

men for all del, spillet er lettere å lære seg enn dota så er vel derfor folk velger lol kontra dota.

neste skritt for riot bør vel være å oppdatere launcheren som forsatt (sist jeg sjekka, da en stund siden) kjører på adobe air.....

 

-Vitani

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Neste steg burde være replays som de har sagt de har på PBE i 3 år nå, samtidig burde de klare å implementere et bedre leaver/afk-system og komme seg bort fra Adobe AIR som til og med Adobe har sagt ingen burde bruke da de ikke støtter eller opprettholder Adobe AIR lenger.

 

Flott spillet ser bedre ut, synd at de fleste LoL spillere klager med "det ser ut som dota".

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...