Gå til innhold

ANMELDELSE: Dragon Age: Inquisition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En meget god anmeldelse, men jeg er likevel ikke overbevist at dette spillet er for meg. De diverse videoene jeg har sett av kamper og dialoger virkelig rimelig dårlig for min del, og er tildels kleint i noen situasjoner. Dragon age 1 var virkelig en perle for sin tid.

 

I det minste kommer det et par nye CRPG etterhvert, så jeg ser frem til de kommer ut. Dette spillet derimot, har jeg ingen problemer med å hoppe over.

Lenke til kommentar

"Uten å avsløre noe, vil jeg legge til at jeg opplevde spillets slutt som den svakeste delen. Her synes jeg ikke at Bioware leverte hverken det storslåtte dramaet eller den samme evnen til å vise konsekvenser som jeg følte spillet selv la opp til."

Så de gjør med andre ord den samme feilen som de gjorde med Mass Effect :(

 

Blir jo ikke helt det samme. Tingen med Dragon Age spillene er at hvert av de kan stå alene, eller vet ikke med Inquisition. Mass Effect 3 var en trilogi som måtte levere på et annet nivå og på en annen måte enn det gjorde. Men er selv skeptisk til akkurat det rundt slutten, hva som gjør at flere anmeldere nevner det.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg karakterene til Gamer.no er nokså i samsvar med egne meninger..

 

Jeg har vært spesielt uenig med 2 karakterer, Majin and The Forsaken Kingdom og Uncharted 2, hvor jeg syntes førstnevnte var særdeles dårlig, og Uncharted 2 var latterlig bra.. Uansett, så betyr bare det at jeg ikke hadde samme opplevelse som de som anmeldte disse spillene. Det betyr ikke at jeg synes de er dårlige anmeldere eller siden Gamer er korrupt, eller lignende.

 

I mitt hode er anmeldere som deg og meg, glad i spill, bare at de forteller om sine meninger om gitte spill, via en anmeldelse, publisert på en nettside som betaler dem. Tror ikke det ligger spesielt mer bak det hele, noen skjult agenda eller ikke.

 

Mine beste venner har ikke samme spillsmak som meg en gang, og ikke tror jeg de er kjøpt og betalt heller, og ikke er vi uvenner eller dårligere venner av den grunn. Vi bare gledes og erges over litt forskjellige elementer..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...