Gå til innhold

GUIDE: Bruk spill PC-en i stua (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig å lese, var ikkje klar over Ice, må prøvast!

Bruker sjølv XInput Wrapper for DS3 som fungerer knirkefritt, det er berre å trykke på PS-knappen og hoppe inn i BigPicture, og så fungerer alt ut av boksen.

 

Brukte Motionjoy før, men det programmet er jo ei lita tragedie. Fungerer DS4Tool med DS3? Eller eksisterer det eit tilsvarande DS3Tool? (Det er kanskje det som er Motionjoy?)

 

Kan vere greit å nemne i og med at folk flest sikkert har fleire DS3 enn DS4 liggande :)

Endret av LMH
Lenke til kommentar

Vel siden jeg akkuratt har herjet med dette selv får jeg gi alle en update. Det fungere IKKE å koble til en XBOX 360 charge and play kit med den medfølgende USB kabelen. Man MÅ ha en XBOX 360 kontroller med kabel "innebygget".

Sleit som fxxn med å få trådløst xbox 360 kontroller til å fungere, men etter en del hjelp her på forumet fant jeg ut av det jeg skrev over. Kjøpte som jeg skrev en Xbox360 USB kontroller. Disse får man brukt for en billig penge på den lokale Gamestop sjappa eller finn.no Kjøpte også et Logitech K400r trådløst tastatur medinnebygget trackpad. Det funker som gull til å starte opp programmer og streame film etc. Tviler på at det er noe særlig å spille på.

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Har testet litt selv da jeg bygger 50M2 gutterom som må ha slikt på plass. Vurderte selv imidlertid å kjøre SteamOS, men endte med W8 til slutt.

 

Det er flere grunner til dette. For det første liker jeg ikke effekten av OS med så tett integrasjon mot en store på dette området. Og det er mange flere spill tilgjengelig på Windows, spesielt om man ikke bare ønsker å forholde seg til spill som finnes på Steam.

 

Videre dropper jeg hele kontrollergreia i de fleste spill som krever kjappe bevegelser, som FPS, og drar med meg tastatur og mus i sofaen.

 

Men etter å ha spilt på stor skjerm noe tid, opplever jeg at jeg spiller bedre når jeg sitter nærme en 24/27" skjerm, enn om jeg sitter foran en 65" TV eller 110" lerret. Da på titler som krever raske reaksjoner, og at man har overblikk over detaljer i hele skjermbildet.

 

Derfor blir nok gamingmaskinen på kontoret fremdeles min primære maskin for spilling fremover.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...