Gå til innhold

Team 17 snakker om Worms 3D


Anbefalte innlegg

Team 17 snakker om Worms 3D

Worms så for første gang livets lys i 1996 og ble med en gang en stor suksess med sin underholdene multiplayer, sjarmerende mark, elleville våpen, store spillbarhet og humor. Worms var spillet å ha når du skulle samle noen venner rundt datamaskinen for å ha det skikkelig gøy, samtidig var spillet såpass enkelt å komme inn i at alle kunne være med på morroa.

 

Les artikkelen her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

YES! Jeg gleder meg som en liten unge. Hva er antatt utgivelsesdato for spillet (til PC)? Regner med at de vil slippe til alle plattformene samtidig om mulig.

 

Worms.... :love:

Faktisk er Worms Armageddon og Worms World Party eneste PC-spill jeg får kona med på. For da kan vi spille sammen på samme PC.

 

kona mi.... :love::love:

Lenke til kommentar
Hva er antatt utgivelsesdato for spillet (til PC)?

Med det nye systemet vårt kan dere lett sjekke dette. I artikkelen er det linker til produktinfo til høyre for teksten. Samme produktinfo kan dere også nå hvis dere søker på Worms i søkemotoren vår.

 

Da kommer dere til denne siden for PC-versjonen: http://gamer.no/produkt.php?produktid=14591

 

Som dere ser slippes spillet i dag. :)

Lenke til kommentar

Får håpe dere kan få tatt en anmeldelse av dette spillet snart, for det er så SINNSVAKT bra at resten av Norge fortjener å få høre om det!

 

Jeg har selv alltid vært en Worms-fan innerst ved hjertet, og Worms3D er en så fantastisk bra overføring av et genialt 2d-spill til 3D at det varmer meg! (Ja, begynner å bli skikkelig emosjonell her, akkurat spilt littegranne :p) Gameplayet er minst like spennende, utfordrende og herlig som sist jeg prøvde meg, kameraføringen er perfekt, gamle strategier hentes opp igjen, fikses litt på og settes ut i live. Filmene med makker som har skytekonkurranse og får esler droppet over hodet er fortsatt med og musikken til spillet er så overtruffen at man kan bli sittende å stirre på introen til spillet leenge, bare for å høre mest mulig. Battlefield1942, go home!

 

- Worm Blib!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...