Gå til innhold

Assassin's Creed Unity har en god del tekniske problemer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dKc7vp3W

De kommer til å selge pga. navnet, men jeg håper så inderlig de får seg en grei smell nå. En ting va Watch_dogs som til en viss grad fungerte, men dette er jo bare enormt. Jeg forstår bare ikke hva som ligger bak QA prosessen deres.

Lenke til kommentar

De kommer til å selge pga. navnet, men jeg håper så inderlig de får seg en grei smell nå. En ting va Watch_dogs som til en viss grad fungerte, men dette er jo bare enormt. Jeg forstår bare ikke hva som ligger bak QA prosessen deres.

 

Folks om forsvarer store produsenter som behandler kundene som dritt og forhåndsbestiller spill vil jeg tro. Hvorfor levere god kvalitet når de slipper unna med dårlig kvalitet?

 

AtW

Lenke til kommentar

Håper dette spillet flopper fullstendig.

 

Men serien er vel for stor til at det skjer desverre. Ubisoft må se til å rulle inn altså.

 

Hvorfor håpe på et dårlig spill? Black Flag var et legendarisk spill. Synd at slike problemer skal komme opp... Håper de har rett at det er CPUen som er problemet.. har en 5930K.. så vi får se om det er sannhet til forklaringen. :)
Lenke til kommentar

Må huske at dette er "part of the cinematic experience" da folkens. Helt naturlig å ramle igjennom terrenget, henge i løse lufta og AI som ikke skjønner hva den holder på med. Dessuten fant vel Ubisoft ut før lansering at de slettes ikke brukte 30fps i film, men 24. Så dermed senket de enda litt til, så det er ingen grunn til å klage, det skal være slik, det blir mer likt film da nemlig. Heeeelt naturlig....

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Så ubisoft gir f i optimalisering igjen?

Man skulle nesten tro at majoriteten av spillere aksepterer lav framerate.

 

Hvis et spill hakker, da spesifikt pga dårlig koding(f.eks splinter cell: conviction) blir jeg forbannet, og jeg mister lysten til å spille, det ødelegger spillegleden.

 

I så måte er god optimalisering et aspekt av godt gameplay. Som vi vet: Gameplay is king, ikke grafikk.

 

Jeg skulle likt å vite rasjonale bak denne praksisen er. Er det virkelig sånn at det er god business?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...