Gå til innhold

IBM er i ferd med å gjøre noe smart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

 

 

I dag kan vi for eksempel spore hvordan kunder vandrer rundt i butikklokalet. Deretter kan vi analysere oss fram til hva de er interessert i ved å se på hvordan de går og hvor lang tid de bruker foran hvilke hyller. Hva om du kunne sende kunden en SMS med et tilbud på det de står der og lurer på om de skal ha, spør Taylor.

 

 

Yuck :sick:

Og det er ønskelig fra kundens side? "Slutt å plage meg" !

Kunden skal altså ha minst mulig ro til å kunne fatte sin mening om det han/hun står og betrakter?

Kunden skal altså veiledes av en skarve SMS-tekst istedetfor å få prate med en selger?

Snakk om framskritt, not.

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...