Gå til innhold

Gigantisk oppdatering fra Microsoft i morgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh, endelig en "gigantisk" oppdatering fra Microsoft, men si meg, hvordan er denne større enn noen andre, mener dere i gB eller i overskrifter?

"Den kritiske feilen ligger i alt fra Windows Server 2003 og helt opp til siste utgave av den vanlige Windows-varianten, altså 8.1.", herregud kan dere på et eller annet tidspunkt utdype noe som helst?

 

tek.no, først av alle på nyheter som ikke er nyheter i det hele tatt!

 

For alle som ikke har Steam: ikke tenk på å få et ekstra-abonnement. Det er ikke verdt det i det hele tatt. (for de med steam: titlene som dere får nøkkel til er omtrent kostnaden til et ekstra-medlemskap)

 

Dere kan liksågodt se på vg.no el. l.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Ahh, endelig en "gigantisk" oppdatering fra Microsoft, men si meg, hvordan er denne større enn noen andre, mener dere i gB eller i overskrifter?

"Den kritiske feilen ligger i alt fra Windows Server 2003 og helt opp til siste utgave av den vanlige Windows-varianten, altså 8.1.", herregud kan dere på et eller annet tidspunkt utdype noe som helst?

 

tek.no, først av alle på nyheter som ikke er nyheter i det hele tatt!

 

For alle som ikke har Steam: ikke tenk på å få et ekstra-abonnement. Det er ikke verdt det i det hele tatt. (for de med steam: titlene som dere får nøkkel til er omtrent kostnaden til et ekstra-medlemskap)

 

Dere kan liksågodt se på vg.no el. l.

 

 

Kanskje de fiksa noe essensielt for en gangs skyld? Kanskje windows 8 ikke er helt elendig lenger? Heheh, hvem lurer jeg...

Endret av Bakken91
Lenke til kommentar

 

 

Ahh, endelig en "gigantisk" oppdatering fra Microsoft, men si meg, hvordan er denne større enn noen andre, mener dere i gB eller i overskrifter?

"Den kritiske feilen ligger i alt fra Windows Server 2003 og helt opp til siste utgave av den vanlige Windows-varianten, altså 8.1.", herregud kan dere på et eller annet tidspunkt utdype noe som helst?

 

tek.no, først av alle på nyheter som ikke er nyheter i det hele tatt!

 

For alle som ikke har Steam: ikke tenk på å få et ekstra-abonnement. Det er ikke verdt det i det hele tatt. (for de med steam: titlene som dere får nøkkel til er omtrent kostnaden til et ekstra-medlemskap) signature1.jpg

 

Dere kan liksågodt se på vg.no el. l.

 

Kanskje de fiksa noe essensielt for en gangs skyld? Kanskje windows 8 ikke er helt elendig lenger? Heheh, hvem lurer jeg...

Hehe(?) Ikke meg, Vista ruler vilt syns jeg!

Lenke til kommentar

Ahh, endelig en "gigantisk" oppdatering fra Microsoft, men si meg, hvordan er denne større enn noen andre, mener dere i gB eller i overskrifter?

"Den kritiske feilen ligger i alt fra Windows Server 2003 og helt opp til siste utgave av den vanlige Windows-varianten, altså 8.1.", herregud kan dere på et eller annet tidspunkt utdype noe som helst?

 

tek.no, først av alle på nyheter som ikke er nyheter i det hele tatt!

 

For alle som ikke har Steam: ikke tenk på å få et ekstra-abonnement. Det er ikke verdt det i det hele tatt. (for de med steam: titlene som dere får nøkkel til er omtrent kostnaden til et ekstra-medlemskap)

 

Dere kan liksågodt se på vg.no el. l.

 

takk! føler 90% av artiklene som legges ut her er sånn. masser av svada og bullshit de kunne skrevet i ett avnsitt og selvfølgelig en link så det ikke er heelt bullshit

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...