Gå til innhold

SNIKTITT: Overwatch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Det finnes ingen sprinte-knapp, så når de tregeste figurene må løpe tvers gjennom hele kartet for å komme tilbake i kampen setter det en bitteliten demper på moroa

 

I den ene videoen så jeg da en som satte opp en teleport, det virker som en fin ting for å komme kjapt videre fra sp. Spillet virker som en kul miks mellom TF2 og UT.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som syntes det ser ut som Team fortress 2? Bare med flere karakterer å spille.

 

Ble nevnt i artikkelen også, "Kombiner dette med en tegneserieaktig grafisk stil, og det er lett å trekke paralleller til Team Fortress 2 og andre spill i sjangeren."

 

Så ble dette også skrevet, "Det er også forfriskende å se hvordan Blizzard har funnet inspirasjon i spill som Titanfall og Unreal Tournament hva tempoet angår"

 

Så det er visst tydelig at de har hentet inspirasjon fra flere populære spill og prøvd å kombinere dette til noe nytt :)

 

Lykke til Blizzard, kan bli bra dette her :)

Lenke til kommentar

Utfra traileren, så virker det veldig ability-basert, og noen av evnene virker litt vel mektige. Men mulig det bare er snakk om trailer power to the max, litt som når stakkars Soldier dør i hopetall i de tidlige TF2-videoene.

 

Bortsett fra det, så virker det egentlig mer inspirert av tidligere utgaver av Team Fortress (som den opprinnelige Quake-moden) mtp. hastighet og mobilitet.

 

Det kan nok bli interessant å prøve, i det minste. Jeg har for så vidt sansen for Pixar-stilen, men litt usikker på om gameplayet er min kopp te utfra det jeg har sett så langt.

Lenke til kommentar

Det har blitt uvanlig lite multiplayerspill på meg de siste par åra, men dette ser rett og slett ganske gøy ut.

 

Man får nesten litt lyst til å kritisere det fordi det ligner så på TF2, på en annen måte er det kanskje nettopp derfor det interesserer meg. :p (Se på Torbjörn-videoen og hvordan han bygger en level 3 sentry. Ser smått kjent ut.)

 

Blir interessant å se om de går for F2P eller ikke. (Det er visst noe de fortsatt vurderer.) Har personlig egentlig ingenting i mot F2P så lenge gratisspilling ikke gir ulidelig treig progresjon og andre store begrensninger.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Ser veldig for meg at du kjøper nye karakterer, og så har skins som rewards for å spille mye, med spesielle skins for penger.

 

Så nettopp en Machinima-video hvor teorien var at hvilke karakterer som er gratis går på rundgang, slik at man kan få prøvd alle, men må betale for å alltid ha tilgang til sine favoritter. Det var vel det samme i Super Monday Night Combat (og ev. andre spill jeg ikke har prøvd.) Det virket ikke som denne teorien var vill gjetning, men Blizzard har uansett ikke kommet med noe offisielt, så det er vel bare å vente og se..

Endret av Riboflavin'
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så nettopp en Machinima-video hvor teorien var at hvilke karakterer som er gratis går på rundgang, slik at man kan få prøvd alle, men må betale for å alltid ha tilgang til sine favoritter.

Dette er hvordan det fungerer i Heroes of the Storm Alphaen, synes det er greit. Kan betale for heroes med ingame valuta eller penger.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...