Gå til innhold

Det neste spillet til Blizzard heter Overwatch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud Blizzard har tapt seg! Nå lages det bare spill som passer til 5 åringer og asiatiske anime elskere virker det som.

 

Historiene de kommer med er helt forferdelige. Jeg klarte ikke å spille gjennom SC2 main campaign for den var så latterlig elendig og barnslig.

Jeg husker når jeg spillte gjennom den originale Starcraft campaign + brood war, historien var så fantastisk bra at jeg flere ganger vurderte å jukse bare for å raskere kunne se hva som skjer videre. Helt fantastisk bra var det.

 

Så har vi jo Diablo 3 da.. Herregud for noe møl. Originale Diablo var atmosfærisk, mørk og mystisk, gritty og nærmest skummel. Så har vi 3'a hvor slemmingene ringer deg opp for å fortelle at de har tatt til fange deckard cain og du bare kan glemme å hjelpe han, SÅ DET SÅ!

 

*sigh*

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er 31 selv og er direkte lei av at alt skal bli mer og mer cartoony, Blizzard var bra helt til de lagde WoW, fra da av ble temaet familie spill(simplifisert og lys og koselig grafikk)for og nå dra det enda lengre og bli direkte barne spill i fremvisningen. Cinematics matcher overhode ikke spillet lenger når det kommer til Diablo3 og Sc2. Der ingame viben er lyst og koselig til litt mer realistisk og mørkere cinematics.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er galt med "cartoony" grafikk? Og det å si at tegneseriegrafikk betyr at spllet er for barn? Det er ironisk nok det barnsligste jeg har hørt på lenge.

Så lenge totalpakka er god og gjennomført kunne jeg ikke brydd meg katta om hva slags visuelt uttrykk ett spill bruker. Jeg syns Overwatch ser kjempeflott ut, og jeg gleder meg veldig til å få sette tenna i det selv. Krysser fingrene for beta tilgang!

Endret av NrNine
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Når Blizzard først skulle komme med en ny ip så hadde sett for meg noe helt annet en dette. Skuffet for å si det mildt...

Vel, Overwatch er visstnok satt sammen av restene etter "Titan" så i dette tilfellet ville vel alternativet vært ingenting i det hele tatt. Da sier i hvertfall jeg heller ja takk!

Lenke til kommentar

Ser ut som en frisk versjon av Team Fortress. Mulig hevn for at Valve kuppet DOTA? ;) Jeg har utallige timer med TFC og TF2, men har sluttet for ganske lenge siden når jeg gikk lei av samme gameplay og "artige" hatter, og dette ser ut som noe som kan få meg til å spille litt igjen.

Overwatch ser veldig likt ut (likere enn folk ser ut til å ta inn over seg) men med betydelig mer vertikal mobilitet og selvsagt flere klasser.

Jeg synes det ser spenstig og artig ut, og hvis det blir en akseptabel foretningsmodell og teknisk sett av bra kvalitet (som vi vet det blir) så tror jeg de vil ha et relativt populært spill.

TF2 har jo fått et massivt hopp i antall spillere etter at de endret foretningsmodell så jeg tror det er gode muligheter for Overwatch.

Angående grafikk er jo smaken som baken. De aper etter TF2 så tegneseriegrafikk er ikke så rart. Det er jo også svært mange spillere som tydeligvis liker den typen design, så det er nok gjennomtenkt. Å forvente at Blizzard skal lage "18årsgrensespill" er vel litt naivt.

Ser forøvrig ikke likhetene med LoG i dette spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud Blizzard har tapt seg! Nå lages det bare spill som passer til 5 åringer og asiatiske anime elskere virker det som.

 

Historiene de kommer med er helt forferdelige. Jeg klarte ikke å spille gjennom SC2 main campaign for den var så latterlig elendig og barnslig.

Jeg husker når jeg spillte gjennom den originale Starcraft campaign + brood war, historien var så fantastisk bra at jeg flere ganger vurderte å jukse bare for å raskere kunne se hva som skjer videre. Helt fantastisk bra var det.

 

Så har vi jo Diablo 3 da.. Herregud for noe møl. Originale Diablo var atmosfærisk, mørk og mystisk, gritty og nærmest skummel. Så har vi 3'a hvor slemmingene ringer deg opp for å fortelle at de har tatt til fange deckard cain og du bare kan glemme å hjelpe han, SÅ DET SÅ!

 

*sigh*

 

Lol..enig med det diablo utsagnet. Du vet kanskje ikke om det men jeg regner med detta kan være intresant for deg :D

 

http://eitrthegame.com/

Lenke til kommentar

Syns dette er et friskt puss i FPS-sjangeren jeg. Hadde Blizzard kommet med noe CoD- eller Battlefield-aktig, så tror jeg de ville ha møtt veggen. At de kjører en stil som dette, åpner for en større spillskaré enn de som vier sine gamerliv til de klassiske skytespillene. At det er cartoonish, barnslig, hva enn dere kaller det, så er dere blant de færre som tror det. Fra mitt ståsted, og sikkert mange andre, så ser dette ut som et spill som kan gi mange gøyale øyeblikk. Dette må da være det perfekte spillet for vennegjengen? Slik jeg ser det, så er det for det meste positive omtaler rundt gårsdagens nyhet. Ser frem til jeg får spillet det!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Når Blizzard først skulle komme med en ny ip så hadde sett for meg noe helt annet en dette. Skuffet for å si det mildt...

Vel, Overwatch er visstnok satt sammen av restene etter "Titan" så i dette tilfellet ville vel alternativet vært ingenting i det hele tatt. Da sier i hvertfall jeg heller ja takk!

 

Jeg hadde heller sett at dem hadde laget noe med litt mer kjøtt på bena en dette. Men det er jo mange som liker slike spill så bra for dem. Selv syntes jeg dette var en stor nedtur ifra Blizzard.

 

Syt syt syt. Noen av dere klarer igjen og igjen å klage på de mest trivielle forbanna ting.

 

Ironien her er til å ta å føle på... :D

Lenke til kommentar

Inntrykket mitt er at dette er på en måte litt "Leage of legends" inspirert spill, bare med en annen setting som er mer "populær" og derfor fps. Uansett så blir det spennende å se om dette blir et spill som man må betale månedlig for , microtransaksjoner eller via reklame.

 

Grafisk sett så er det uproblematisk mener jeg, spesielt om de greier å få til litt alla det tegneseriene til superhelter har , men smaken er jo som baken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...